اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو چین اردیبهشت برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو چین ازاول تا هشتم اردیبهشت ماه با حضور شرکت "ایران خودرو" از ایران برگزار می‌شود.
نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای چین با حضور یک‌هزار و 36شرکت خودروساز از 26کشور و منطقه در فضایی حدود 120هزار متر مربع و درهفت سالن برگزار خواهد شد.
فضای نمایشگاهی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو چین نسبت به دوره قبل از آن 50درصد افزایش یافته و در آن شرکت‌های بزرگ خودروسازی "فورد"، "مزدا"،"سانتانا"آلمان وشانگهای،"آئو دی"، نیسان"، "تویوتا"، "میتسوبیشی" و "هیوندایی" حضور دارند.
شرکت "ایران خودرو" نیز برای نخستین‌بار ضمن شرکت در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل در چین، خودرو "سمند" را در معرض نمایش می‌گذارد.
شرکت ایران خودرو، مدل‌های"LX" و"سریر" خودرو"سمند" را در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل چین عرضه خواهد کرد.
مقامات برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی خودرو چین، روز نخست نمایشگاه را برای بازدید خبرنگاران و رسانه‌ها اختصاص داده اند.
دومین و سومین روز نمایشگاه (دوم و سوم اردیبهشت) نیز به دست اندرکاران صنعت خودرواختصاص یافته و10دلار برای بلیت ورودی آن درنظر گرفته شده است. بقیه روزهای برپایی نمایشگاه نیز برای عموم مردم درنظر گرفته‌شده و بلیت آن با قیمت پنج دلار عرضه خواهد شد. چین قصد دارد تا قبل از سال 2010میلادی به سومین تولیدکننده بزرگ خودرو جهان تبدیل شود.
دولت مرکزی چین درحال اتخاذ تدابیری برای تقویت صنعت خودروسازی‌به عنوان صنعت کلیدی برای رشد اقتصادی چین است. پیش بینی شده است ارزش صادرات خودرو چین تا سال 2010میلادی به بیش از 50میلیارد دلار برسد. چین سال 2003میلادی چهار میلیون و440هزار دستگاه خودرو تولید کرد و و چهار میلیون و 390دستگاه ازآن‌ها رابه فروش رساند که‌این ارقام به ترتیب بیانگر2/35و 21/34درصد افزایش به نسبت سال 2002میلادی است.
آمارنشان می‌دهد میزان تولید خودرو در چین درماه فوریه سال جاری میلادی (بهمن- اسفند) به کمترین میزان طی دو سال اخیر رسیده است.
میزان تولید خودرو چین در ماه فوریه سال جاری میلادی، به بیش از 140هزار دستگاه رسید که در مقایسه با سال قبل از آن 23درصد کاهش نشان می‌دهد.
پیش بینی شده است تقاضا برای خودرو درچین تا سال 2020میلادی به 20میلیون و 740هزاردستگاه برسد که 20میلیون و 430هزار دستگاه آن خودروهای سواری خواهد بود.
مجموع خودروهای چین تا آن زمان به 156میلیون دستگاه خواهد رسید .
منبع
نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ق.ظ http://pme.blogsky.com

سلام دوست خوب .
با تبادل لینک چطوری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد