اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی ۶ میلیون تومانی در راه است

در صورت توافق نهایی با یک شرکت خارجی، یک خودرو 6 میلیون تومانی تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهیم کرد.
مهندس مجتبی شیواپور, قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کار ایران, ایلنا, با بیان این مطلب, گفت: پژو آردی و پژو جی‌‏ال‌‏آی را بهترین گزینه پس از حذف پیکان از بازار خودرو است.
وی، ضمن تایید بیش از 300 تا 400 خودروی پیکان ناتمام در شرکت ایران‌‏خودرو، اظهارداشت: پس از توقف تولید، وجود تعداد ناچیزی از هر خودرو پس از توقف در چرخه تولید به منظور سیر مراحل تکمیلی و ورود به بازار، امری بدیهی است که در مورد توقف چرخه تولید پیکان نیز اتفاق افتاده است.
وی، سیاست‌‏های افزایش تولید محصولات ایران خودرو را تا فصل تابستان قابل اجرا دانست که در مورد محصولاتی که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد، صدق می‌‏کند.
وی، در پاسخ به این سوال که با حذف پیکان به عنوان مردمی‌ترین خودرو آیا ایران خودرو گزینه معادلی را معرفی خواهد کرد یا خیر, گفت: بخشی از خلاء موجود در بازار ناشی از توقف پیکان, توسط خودرو پژو آردی پر خواهد شد و تا پایان سال جاری نیز محصولات جدیدی به بازار ارایه می‌‏شود.
شیواپور، در ادامه از مذاکرات صورت گرفته با یک شرکت خودروساز خارجی برای تولید یک خودرو ارزان قیمت تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: این پروژه در حال حاضر در مرحله مذاکره قرار دارد و از سویی دیگر دو گزینه مطلوب فعلی یعنی پژو جی‌‏ال‌‏آی و پژو آردی با کلاس بالا داریم.
وی، قیمت خودرویی که در صورت نهایی شدن مذاکرات تولید خواهد شد را حدود 60 میلیون ریال اعلام کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جعفری سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام لطفاٌ‌ عکس و اطلاعاتی از ماشین ۶ میلیونی را داخل سایت قرار دهید. باتشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد