اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ساخت یک خودرو جدید در ایران


مدل گلی خودرو که در پروژه p2 طراحی شده، تکمیل شده است.
یکی از مدیران ارشد ایران خودرو به خبرنگار صنعت خودرو ایسنا گفت:« مدل گلی خودرو که در پروژه p2 طراحی شده تکمیل شده است.»
به گزارش ایسنا، خودرو پروژه p2 قرار است یکی از مدل‌های جدید سمند شود، مدل گلی نیز به نمونه اولیه یک خودرو طراحی شده بر روی خمیر مخصوصی گفته می‌شود که اولین نمونه فیزیکی یک خودروست.
پیش از این حسینقلی‌زاده ـ مدیر ساخت نمونه شرکت ایران‌خودرو ـ اعلام کرده بود:« پروژه جدیدی به نام P2 که تماما داراری بدنه جدیدی بوده در دست اقدام است. علاوه بر این چندین پروژه دیگر نیز در دست انجام است.»
وی در خصوص پروژه خودروی P2 گفته بود:« ما در تولید نمونه به صادرات می‌اندیشیم و سعی می‌کنیم حد بالایی ارگونی در این طرح رعایت شود. پروژه P2 ارگونومی بالاتری نسبت به خودروی سمند دارد.»
وی درباره افزایش دانش فنی به نشریه ایران‌خودرو توضیح داد:« در این زمینه با کشورهای خارجی در ارتباط هستیم و سعی می‌کنیم اطلاعات خود را به روز کرده و در ساخت نمونه نیز هم اکنون کاملا خودکفا هستیم و مهندسان خارجی حضور فیزیکی ندارند و تنها برای مشاوره در ساخت قالب‌ها با آنها در ارتباط هستیم.»
پیش از این نیز اعلام شده بود کار طراحی اولین پلات فورم داخلی با سامانه انتقال قدرت جدید به همراه موتور ملی به مراحل نهایی رسیده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران منوچهر منطقی ـ مدیرعامل ایران‌خودرو ـ در این زمینه با اشاره به اینکه سمند کاملا تغییر یافته سال 85 به بازار می‌آید، گفته بود:« بر اساس برنامه‌ریزی موجود تا دو سال آینده پلات‌فرم سمند به طور کامل متعلق به ایران‌خودرو خواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد