اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نصب فونداسیون و سازه‌های اصلی خط ال 90 در سالن تولید پیکان

 کار نصب سازه‌های اصلی و فونداسیون خط تولید ال 90 در سالن شماره یک ایران خودرو، محلی که تا حدود 50 روز پیش خودرو پیکان تولید می‌شد، آغاز شده و طرح نصب کامل خط تولید ال 90 با سرعت ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، خط تولید پیکان، 26 اردیبهشت ماه امسال همزمان با حضور رئیس جمهوری در مراسمی به همین مناسبت تعطیل و از غروب همان روز کار جمع‌آوری خط و بازکردن تجهیزات جانبی آن به سرعت آغاز شد.
برخی از تجهیزات خط تولید پیکان پس از جمع آوری، به انبارها منتقل شده و برخی نیز همچون دستگاه‌هی جوش، به سالن‌های ساخت بدنه پژو آردی منتقل شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین کارگران خط بدنه‌سازی و مونتاژ پیکان در خطوط تولید بدنه و مونتاژ دیگر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، از جمله پژو آرادی و پژو 405 به کار مشغول شده‌اند.
کار جمع‌آوری بخش‌های باقیمانده از سازه‌های فلزی کارخانه بدنه‌سازی پیکان، با هدف زمینه‌سازی جهت نصب سازه‌های مربوط به خط بدنه سازی ال 90، به دست شرکت تام و کارشناسان پروژه ال 90 در حال انجام است.
خط بدنه‌سازی ال 90 که در محل سالن قبلی بدنه‌سازی پیکان در حال پیاده‌سازی است، قادر خواهد بود 25 دستگاه در ساعت و 150 هزار دستگاه در سال، بدنه ال 90 تولید کند.
پس از تکمیل فونداسیون و نصب‌سازه‌های اصلی، کار نصب تجهیزات ساخت بدنه ال 90 در سالن بدنه سازی شماره یک ایران خودرو پی گرفته خواهد شد.
گفتنی است تازه‌ترین عکس‌ها از وضعیت خط سابق تولید پیکان و فعالیت‌های در حال انجام در آن، از جمله کار نصب خط تولید ال 90 در گروه خبر مرکز ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو موجود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد