اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران‌خودرو در تاجیکستان‌

وزیر کار تاجیکستان به همراه هیاتی از مسوولان دولتی این کشور در بازدید از ایران خودرو ابراز امیدواری کرد به زودی تولید محصولات ایران خودرو در تاجیکستان آغاز شود.
 وی در این بازدید تصریح کرد: ایران خودرو به عنوان خودروساز بزرگ منطقه از تکنولوژی خوبی در طراحی و تولید خودرو برخوردار است و آینده درخشانی در پیش رو دارد.
 ذاکر وزیروف طراحی و تولید خودرو سمند را نشانه جهانی شدن ایران خودرو دانست و اضافه کرد: ما علاقه مندیم که یکی از استفاده کنندگان این خودرو پیشرفته در کشورمان باشیم.
 وی افزود: نکته جالب توجه در این بازدید این بود که بیشتر پرسنل و کارکنان شاغل در ایران خودرو جوان هستند و این جوانان می‌توانند با نیروی جوانی و تفکر بالنده خود کشورشان را بسازند.وزیر کار تاجیکستان با یادآوری قرابت‌های فرهنگی دو کشور گفت: امیدوارم ایران به رشد قابل توجهی در سطح جهانی برسد تا نام ایران بیش از این پرآوازه شود.
 وی در خصوص مزیت‌های تاجیکستان در بخش صنعت خاطرنشان کرد: نیروی کار و برق ارزان مزیت‌هایی است که ایران خودرو می‌تواند برای گسترش فعالیت‌هایش در این کشور مورد توجه قرار دهد و امیدواریم هر چه زودتر شاهد راه‌اندازی تولید ایران خودرو در کشورمان باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد