اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

توضیحات ایران خودرو در خصوص آتش سوزی تعدادی از خودروهای این شرکت

مدیر تضمین کیفیت ایران خودرو گفت: ‌بیش از سی مورد بروز حریق در شماری از محصولات این شرکت در چند ماه گذشه ناشی از عواملی نظیر دستکاری در سیستم برقی، نصب قطعات غیراستاندارد،‌واژگونی خودروها و عوامل خارجی بوده است.
 غلامرضا حاجی خانی افزود: کارشناسان ایران خودرو در چند ماه گذشته همه موارد مربوط به اعلام حریق در خودروها را در سراسر کشور دقیقا مورد بررسی فنی قرار داده و در مواردی به این نتیجه رسیدند که بروز حریق به طور مشخص ربطی به ایراد سیستم سوخت رسانی نداشته است.
وی با اشاره به دقت نظر مضاعف همه واحدهای مرتبط در ایران خودرو بر مراحل تولید محصولات مختلف این شرکت به ویژه خودروی 405 خاطرنشان کرد: ایران خودرو جهت صیانت از حقوق مشتریان، با بهره‌گیری از همه امکانات خود اقدام به بازبینی سیستم سوخت رسانی این خودروها کرد.
حاجی خانی ضمن توصیه به دارنگان محصولات ایران خودرو به خصوص خودروی 405 جهت پرهیز از هرگونه دستکاری در سیستم برقی و سوخت رسانی این نوع خودرو، تصریح کرد:‌خودروی مذکور به لحاظ برخورداری از مکانیزم‌های ایمنی،‌خودرویی مطمئن در سبد محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود.
در همین حال سازمان آتش نشانی یکی از شهرهای کشور نیز اعلام کرد: بررسی‌های انجام گرفته در مورد حریق چهار دستگاه خودرو که اخیرا در این شهر به وقوع پیوسته نشان می دهد این خودروها عمدا به آتش کشیده شده‌اند.
پیش از این نیز خبرگزاری‌ها گزارش داده بودند دو شرور در تهران بیش از سی دستگاه خودرو را به آتش کشیدند که در نهایت از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد