اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران خودرو موتور جدید OHV را معرفی می کند

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور کاهش مصرف سوخت و آلاینده های زیست محیطی ، موتور جدیدی به نام OHV برای نصب بر روی برخی محصولات خود، طراحی و تولید کرده است.
 مدیر عامل ایران خودرو افزود: اجزای این موتور جدید نظیر سرسیلندر ، رینگ و پیستون ، شاتون و میل بادامک در ایران طراحی و تولید شده و برخی از قطعات پیشرفته آن نیز از شرکت های خارجی  نظیر زیمنس آلمان تهیه شده است.
منوچهر منطقی در خصوص ویژگی های موتور OHV  اظهار داشت: گشتاور این موتور 20 نیوتن بیش از موتور فعلی خودروی آر دی بوده و مصرف سوخت آن نیز 2/8 لیتر در 100 کیلومتر است.
وی هدف از طراحی و تولید موتور جدید را تامین حداکثر منافع ملی در زمینه جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ارزی کشور و همچنین واردات بی رویه بنزین عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: موتور OHV  بر اساس استانداردهای جهانی مصرف سوخت به سدت متخصصان گروه صنعتی ایران خودرو طراحی و تولید شده است.
مدیر عامل  ایران خودرو پیش بینی کرد : این موتور به زودی به عنوان دستاورد جدید ایران خودرو در زمینه تولید موتورهای کم مصرف ، به نمایندگی رسانه ها و کارشناسان صنعت خودرو معرفی شود.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: افزیش تولید خودروهای دوگانه سوز و سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات و تولید موتورهای کم مصرف بنزینی و گاز سوز ، عمده ترین فعالیت ایران خودرو در راستای کاهش وابستگی کشور به واردات سوخت بنزین است.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد