اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

همه چیز راجع به SD 206-قسمت۱

SD 206

پژو 206SD پنجمین و آخرین گونه از انواع مدل 206 به شمار می رود. این خودرو در میان مدلهای دیگر پژو 206 شامل هاچ بک 3 در و 5در ، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بزرگ و جادار نقش خود را به عنوان یک خودرو خانوادگی ایده آل به خوبی ایفا مکند.

این خودرو اولین خودرو در کلاس ابعادی B/C وخانواده محصولات 206 است که در هر دو مدل بنزینی و دوگانه سوز جهت تولید انبوه طراحی گردیده است.

206 صندوقدار برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2005 به جهانیان معرفی شد. این خودرو حاصل ایده و فکر ایرانی و همکاری دو شرکت بزگ ایران خودرو و پژو می باشد. پروژه 206SD با کد T13 از مارس 2004 و با هدف طراحی و تولید مدل سدان این خودرو برای عرضه در بازار ایران و 39 کشور دنیا شروع شد. ایران‌خودرو تنها عرضه کننده این محصول در بازارهای صادراتی خواهد بود.

خودروی 206 صندوقدار بصورت 19 مدل مختلف طبق تعریف بازار کشورهای صادرتی و بازار ایران تولید و عرضه خواهد شد. این مدلها در موتور، گیربکس، سیستم تعلیقّ، سیستم ترمز، نوع سوخت مصرفی و تجهیزات جانبی متفاوت خواهند بود. کشورهای صادراتی طبق تعریف شامل : کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه ، اروپای شرقی ، خاورمیانه، آفریقا ، چین و روسیه می باشد.

206 صندوقدار با برخورداری از طرح زیبا و تجهیزات کاربردی و از همه مهم تر صندوق عقب جادار، در حقیقت مهندسی روز دنیا را برای دستیابی به حداکثر ایمنی و رفاه سرنشینان به خدمت گرفته است، ایمنی و آسایشی که در خودروهای بزرگ و گران قیمت تر می توان سراغ گرفت.

 

ادامه دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد