اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروسازان ایرانی باید در جهت تولید محصول جهانی گام بردارند

وزیر صنایع و معادن در حاشیه مراسم امضای قرارداد خط تولید «سمند» در سنگال گفت: از بزرگترین شرکت خودروسازی ایران انتظار می‌رود در جهت تولید محصولات جهانی گام بردارد.
«علیرضا طهماسبی» در این مراسم که در تهران برگزار شد، اظهار داشت : ایران خودرو ، نوآوری و حضور در بازارهای فراسوی مرزهای کشور را تجربه کرده است که ما به عنوان وزارت صنایع و معادن از تداوم‌این روند حمایت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: تجربه خوبی که مدیریت ارشد ایران خودرو در صنعت کشور دارد ، نقطه قوتی برای حل مشکلات است.
طهماسبی با اشاره به اینکه استراتژی وزارت صنایع و معادن ، توسعه بازارهای صادراتی است ، اظهار داشت : این وزارتخانه برای ورود خودروسازان به بازارهای جهانی سیاست‌های خاص مالی و روش های جدید فاینانس تدوین کرده است.
وی از اعطای تسهیلات مالی به صنعتگران توسط بانک صنعت و معدن و بانک توسعه صادرات در سال آینده خبر داد و گفت : به مدیران صنایع خودروسازی تاکید شده است که صادرات را به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار خود قرار دهند.
وزیر صنایع و معادن تصریح کرد : راه‌اندازی خط تولید سمند در فراسوی مرزها ، نخستین تجربه و مرحله ورود صنعت ایران به بازارهای جهانی است که این امر نشاندهنده توان مهندسان صنعت ایرانی است.
طهماسبی در پایان از امضای قرارداد راه‌اندازی خط تولید «سمند» در سنگال به عنوان دروازه صنعت ایران به بازار آفریقا یاد کرد و گفت: امیدواریم که این خط تولید، همزمان با برگزاری کنفرانس سران کشورهای اسلامی در سال آینده به بهره‌برداری برسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد