اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

صادرات 11 ماهه قطعات خودرو به 50 میلیون دلار رسید

مدیر عامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) گفت: این شرکت در 11 ماهه نخست امسال موفق شد بیش از 50 میلیون دلار از طریق زنجیره تامین، قطعات صادر کند.
 مجتبی شیواپور در حاشیه سومین همایش تعالی سازمانی که در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: ساپکو در سالهای اخیر صادرات را به عنوان یکی از فرایندهای اصلی در فعالیتهای خود در نظر گرفته که برنامه ریزی های متنوع و گسترده ای را در این خصوص طراحی کرده است.
مدیرعامل ساپکو سپس اظهار داشت: جهان امروز دنیای دانایی محور و رقابت پذیری است. لذا ساپکو نیز در 12 سال گذشته سعی کرده است با الگوبرداری از شرکتهای موفق دنیا و رعایت استانداردهای تعالی سازمانی، گامهای مستمر و تدریجی را بردارد.
وی افزود: حاصل این حرکت 12 ساله این است که امروز توانستیم به عنوان یکی از شرکتهای برتر تندیس بلورین سومین دوره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی را دریافت کنیم.
شیواپور در خصوص راه اندازی خط تولید ایران خودرو در سایر کشورها گفت: یکی از پروژه های موفق ایران خودرو در خارج از مرزها پروژه احداث خط تولید سمند در سوریه است.
وی اظهار امیدواری کرد که در هفت ماه آینده نخستین خودروی سمند در کشور سوریه تولید و به بازار عرضه شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد