اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سمند ایمن‌ترین خودروی زیر 25 میلیون تومان در کشور


براساس آمارهای ارائه شده، سمند ایمن‌ترین خودروی زیر 25 میلیون تومان در کشور است.
 سیدمهدی قاسمی، مدیر بازاریابی ایران خودرو با بیان اینکه سود دهی خودروی ملی سمند به شرایط مطلوب می‌‌رسد، افزود:با افزایش تیراژ تولید و صادرات خودروی ملی سمند در سال 85، سوددهی حاصل از فروش این خودرو به شرایط مطلوب و بهتری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه تولید سمند در سال آینده افزایش خواهد یافت، گفت: پیش بینی تولید 130 هزار سمند در سال آینده انجام شده و هم اکنون بیشترین تقاضا برای خودروی سمند، در طول تاریخ تولید این خودرو وجود دارد و این تقاضا با شرایط مناسبی در حال افزایش است.
قاسمی تصریح کرد: شرکت ایران خودرو در سال‌های گذشته هزینه‌‌های سنگین حرکت به سوی خودروساز شدن را تقبل کرد تا بتواند به فناوری طراحی و تولید خودرو دست یابد.
وی ادامه داد: ایران خودرو برای دستیابی به فناوری روز صنعت خودرو جهان، سرمایه گذاری عظیمی را در ایجاد خطوط رباتیک، رنگ، پرس و غیره انجام داده تا قطعات و محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی در داخل کشور تولید کند.
قاسمی مزیت‌های سمند را برای مشتریان این خودرو استفاده از قطعات و تجهیزات گران قیمت نظیر ورق‌های بدنه ضد زنگ، سیستم هشدار دهنده تجهیزات برقی و الکتریکی پیشرفته و نیز گارانتی سه ساله کارت طلایی این خودرو دانست و افزود: تمام این هزینه‌ها برای ایجاد یک برد ملی انجام گرفته و اکنون این برد جایگاه خود را در بین مشتریان تثبیت کرده و وارد چرخه سود آوری شده است.
وی همچنین سمند را ایمن‌ترین خودروی زیر 25 میلیون تومان در کشور نامید و گفت: امیدواریم با ارائه سمند LX مدل 85 تقاضای بازار این خودرو افزایش بیشتری بیابد./صف/ل


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد