اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

گروه سایپا حدود 580 هزار خودرو تولید می کند

در سالجاری با افزایش بهره وری نیروی کار، لاقیت کارکنان و ظرفیت سازی جدید تولید انواع خودرو سواری و تجاری را با 35 درصد افزایش به 580 هزار دستگاه خواهد رساند.
وی که در جمع مدیران گروه سایپا سخن می گفت، اظهارداشت: این گروه در سال 85 حدود 440 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و 140 هزار دستگاه انواع خودرو و دو دیفرانسیل، وانت و کامیون تولید خواهد کرد.
قلعه بانی تولید پنج نوع جدید خودرو سواری و تجاری را از برنامه های گروه سایپا در سالجاری اعلام و تصریح کرد: دو خودروی سواری و حداقل دو خودروی تجاری امسال در شرکتهای سایپا، پارس خودرو و سایپا دیزل تولید خواهد شد و برنامه تولید خودروی S81 هم با سرعت ادامه می یابد.
مدیرعامل گروه سایپا رشد تولید این گروه در سال گذشته را 30 درصد دانست و کل تولید را حدود 440 هزار دستگاه اعلام و بیان کرد: سهم بازار سایپا در سال گذشته به 45 درصد افزایش یافت و حتی سهم بازار گروه سایپا از خودروهای سواری و دو دیفرانسیل درماههای پایانی سال گذشته به بیش از 50 درصد رسید.
قلعه بانی با توجه به تقاضای مشتریان، از افزایش تولید پراید با تجهیزات جدید مانند فرمان هیدرولیک خبر داد و گفت: مدل های جدید زانتیا و پراید (Face Lift) نیز به بازار عرضه می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه سایپا قادر است سالانه حدود 400 هزار دستگاه خودرو بدون وابستگی به خارج تولید کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد