اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید جدید شرکت صنعتی تولیدی مرتب PAZHAN3000

این خودرو دارای شش سیلندر خورجینی است که 4 سال پیش تعریف شدو طبق آخرین استانداردهای آلایندگی مصرف و سوخت که از سوی وزارت صنایع ارائه شده بود تولید و توسعه یافته است. وی گفت :

 پس از انجام مطالعات گسترده بر روی موتورهای مختلف بنزینی و دیزلی از شرکتهای نیسان ، پژو ، رنو و هیوندای که تعدادی از انها تا مرحله نصب روی خودرو پیش رفت ،نهایتا" یک موتور شش سیلندر انژکتوری به حجم 3000CC از شرکت هیوندای انتخاب شد.

این نوع موتور بر روی خودروهای پاجیرو به کار رفته و به این لحاظ در داخل کشور نیز سابقه ای مثبت از خود به جای گذاشته است. سیستم تعلیق ان توسط فنر لول طراحی شده که برای اولین بار توسط این شرکت اجرا شده است.

موتور و گیربکس این خودرو وارداتی است و از شرکت هیوندای خریداری شده. این خودرو قابلیت حرکت در خارج از جاده ها را داشته و برای سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی که ماموریتهای خارج از جاده دارند و همچنین برای شرکتهای ساختمانی ، معدنی ، صنعتی و خانواده های 12-9 نفره بسیار مناسب است.

خودروی پاژن که به لحاظ استفاده از موتور شش سیلندر خورجینی به پروژه V6 معروف شد قریب پنج سال پیش با هدف طراحی و تولید خودرویی بر اساس مدلهای قبلی پاژن ( لندرور ) ، حفظ و بهبود قابلیتهای ان به عنوان یک خودروی بیابانی ( OFF ROAD ) و ایجاد زمینه ها و تواناییهای جدید جهت تطابق با انتظارات و معیارهای روز در شرکت صنعتی تولیدی مرتب شکل گرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد