اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

الهم انی اسئلک الامان یوم یعرف المجرمون بسیماهم

یا علی(ع)

 

سلام دوستان عزیز

برخلاف خیلی ها که مشکلات موجود در صنعت خودرو را به گردن این و آن می اندازند من مدیران ضعیف و فاسد را دلیل اصلی وضعیت فعلی صنعت خودرو می دانم.بزودی میخوام مشکلات را کالبد شکافی کنم.و اگه خدا کمک کنه آره.....

این مطالب حاوی نظرات شخصی وتحلیل  خواهد بود  که همه اش مستندات داره و قابل اثباته.

بقیشو بعدن میگم!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مازیار یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام ...
موفق باشید
منتظر مطالب مفیدتون هستم
خوشحال میشم که به هم لینک بدیم

با سلام
از لطف شما ممنونم
من لینک شما را در وبلاگ قرار دادم

سهراب یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ

وبلاگ قشنگی دارین.چرا به روال قبلی ادامه نمیدین.واقعا حیفه که روال و عوض کنین.

با سلام به شما دوست گرامی
مطالب قبلی را ادامه مدهم ولی نا گفته های زیادی است که مایلم بیان کنم.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد