اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

آغاز شمارش معکوس برای اجرای قرارداد "ال90"

شمارش معکوس برای اصلاح و نهایی شدن قرارداد "ال90" و فعالیت رسمی رنو فرانسه در ایران آغاز شده است.
محسن شاطرزاده ادامه داد: تا پایان هفته تکلیف قرارداد"ال90" و فعالیت رنو فرانسه در ایران مشخص می شود .
وی  آماده بودن سه قرارداد الحاقی ال 90 برای امضا را نه تکذیب و نه تائید کرد، اما گفت: به صورت مفصل در این خصوص آخر هفته جاری توضیح خواهم داد.
، یکی از خبرگزاری های داخلی امروز خبر داده است، سه قرارداد الحاقی ال 90 برای امضا بین شرکت رنو-پارس و شرکت خودروسازی رنو در مورد خودروی" ال 90 " تنظیم و آماده امضا شده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد