اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سایپا اکنون پر فروش ترین خودروساز ایران و خاورمیانه است

مدیر بازار یابی وفروش سایپا:
    سایپا ماه گذشته 53 درصد بازار خودرو کشور را در اختیار گرفت
    سایپا اکنون پر فروش ترین خودروساز ایران و خاورمیانه است.
مهندس حسن عموزاده مدیر بازاریابی و فروش سایپا گفت سایپا ماه گذشته با تولید و عرضه 24 هزار دستگاه انواع سواری پراید ، سایپا 141 ، زانتیا و ریو موفق شد سهم خودرو را در بازار داخلی به 53 درصد افزایش دهدبدین ترتیب سایپا با پیشی گرفتن از سایر شرکتها ، به خودروساز اول ایران و خاورمیانه تبدیل شده است . سایپا در فروردین ماه سال 1383 حدود 39 درصد سهم بازار کشور را داشت . وی افزود طبق آمار دفتر صنایع ماشین سازی و نیروی محرکه وزارت صنایع و معادن ، پس از شرکت سایپا ، شرکت ایران خودرو و شرکت پارس خودرو (عضو گروه سایپا ) در رده دوم و سوم قرار گرفتند . مهندس عموزاده افزایش سهم سایپا در بازار داخل را ناشی از افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات این شرکت ، کیفیت بالا ، خدمات پس از فروش گسترده و قیمت مناسب ارزیابی کرد و گفت تولید انواع پراید ، سایپا 141 ریو و زانتیا در سایپا ماه گذشته 26 درصد رشد داشت که از برنامه پیش بینی شده بیشتر است.
    مهندس عموزاده ، بجز سایپا ، سهم سایر خودروسازان کشور از بازار داخلی در فروردین ماه کاهش یافته است و براساس پیش بینی ها سهم بازار سایپا در اردیبهشت ماه نیز از سهم بازار سایر شرکتها بیشتر خواهد شد.
    مدیر بازرایابی و فروش سایپا گفت در فروردین ماه گذشته سایپا حدود 1600 دستگاه پراید گازسوز نیز تولید و عرضه کرد که حدود 4 برابر خودروهای گاز سوز تولیدی سایر شرکتهای داخلی است . وی برنامه ریزی اصولی ،دید دراز مدت ، کسب استاندارد روز دنیا و تولید مطابق سلیقه و فرهنگ ایرانیان را رویکرد سایپا در تولید خودرو دانست و گفت براین اساس است که سایپا در همه زمینه های ، تولید ، کیفیت ، داخلی سازی ، فروش و سهم بازار ، بورس ،سرمایه گذاری زیر بنایی ،داخلی سازی و حتی عمل به مسئولیتهای اجتماعی ........پیشتاز سایر شرکتها بوده است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد