اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران خودرو «سمند جوانان»تولید می کند


قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو گفت: با توجه به این که خودروی سمند ظرفیت بالایی برای اسپرت کردن دارد، به نظر می‌رسد با کمک گرفتن از ایده‌های برگزیده جوانان و تجمیع آنها با ایده‌های موجود در مرکز تحقیقات ایران خودرو، بتوان خودروی سمندی ویژه جوانان عرضه کرد.
 سید جواد دهنادی در خصوص امکانات احتمالی سمند جوانان گفت: ایده‌های برجسته‌ای نظیر تودوزی‌های متنوع، نورپردازی جلو آمپر و چراغ‌های جلو و تغییرات در طراحی بدنه خودرو به علاوه تغییراتی در صندوق عقب، گریل جلو و سپرها می‌تواند آپشن‌ها و تغییرات عمده سمند جوانان باشد. البته این تغییرات در حد استانداردهای طراحی خواهند بود.
وی که از دومین نمایشگاه خودروهای اسپرت، تیونینگ و آپشن بازدید می‌کرد خاطرنشان ساخت: آپشن‌های فعلی ارایه شده بر روی خودروهای سفارشی ایران خودرو با افزودن برخی ایده‌های جدید از سوی جوانان و همچنین متخصصان مرکز تحقیقات ایران خودرو در طراحی سمند جوانان تلفیق خواهد شد.
دهنادی پتانسیل‌های موجود برای ایجاد تغییرات بر روی محصولات ایران خودرو را بسیار زیاد عنوان کرد و اظهار داشت: اگر با شهروندان و جوانانی که ایده‌های برجسته‌ای برای اسپرت سازی خودروها دارند در تعامل باشیم می‌توانیم این ایده‌ها را جذب کرده و تجاری کنیم.
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو به همراه مدیر برند سمند ایران خودرو روز دوشنبه از نمایشگاه خودروهای اسپرت، تیونینگ و آپشن‌ بازدید کرد و از نزدیک تغییرات اعمال شده از سوی افراد و واحد‌های مختلف را به منظور اسپرت کردن محصولات این شرکت نظیر سمند، پژو 206، پارس و خودروی 405 مورد بررسی قرار دادند.
ایران خودرو در دومین نمایشگاه خودروهای اسپرت، تیونینگ و آپشن محصولات سفارشی خود از جمله پارس، سمند، پژو 206، سوزوکی SUV و 206 اس. دی را به نمایش گذاشته است.
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد