اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

یک خاطره جالب در راستای مشکلات صنعت خودرو۳

حتما دیدن که باتری های خودرو ها در این چند سال چقدر افتضاح شدند.لذا در آذر سال۱۳۸۴ بودکه من یک طرح تحقیقاتی را در خصوص رفع مشکل باتری خودرو ها ارائه نمودم و با اکثریت مطلق آرا به تصویب رسیدوحتی نماینده یکی از خودرو سازان و همچنین مدیرعامل گروه صدر شرکت صباباتری پیشنهاد دادند تا طرح فوق را در شرکت آنها با هزینه آنها انجام دهم.خانم ف که از ماجرا آگاه شده بود منرا به اتاق خواست و از من درخواست کرد که ۵۰درصد مبلغ طرح را بدون هیچ دلیلی به او بدهم و بنده گفتم که این طرح شاید ۲ میلیون سود نداشته باشد.و از ۳۷ میلیون طرح فقط باید ۳۵ میلیون تومان(۵۰۰عدد باتری از ۴۰تا ۲۰۰آمپر ساعت ) باتری خرید..وی گفت باشد ۴۰درصد و لازم نکرده اینهمه باتری بخری الکی ازخودمون عدد می نویسیم  من ابتدا فکر می کردم که شوخی میکند ولی دیدم که با تهدید که اگه بفهمم پول گرفتی سهم منم ندادی بیچارت میکنم و....من ابتدا موضوع را با معاون واحد درمیان گذاشتم که ایشان هیچ کمکی نتوانستند بکنند.سپس به حراست گفتم و......وهیچ.خلاصه ما بیخیال طرح شدیم و قرارداد را امضا نکردیم.ولی این بنده خدا فکر میکنه که من قرار داد و گرفتم و پولشو تنهایی خوردم.

خلاصه اگه کسی هم بخواد باری از دوش صنعت خودرو برداره خانم ف که اختیار قطعات خودرو را بطور کامل و یک تنه برعهده داره  فیلترش میکنه و امانش میده و فقط مایه....

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام دوست من
به معاون واحد و حراست اطلاع دادی ، مگر آنها اقدامی نکردند؟ نکنه آنها هم بله!
سازمان های نظارتی خارج از دستگاه ....
خلاصه روش خوبی را شروع کردی . البته در قدیم هم سابقه داشته . حتما داستان اذان بی موقع را از کتاب داستان راستان شهید مطهری خوانده ای ؟ ان فرد مظلوم که حقش ضایع شده بود هم برای اینکه حرفش را به گوش حاکم برساند مجبور شد که با اذان بی موقع خواسته اش را به گوش مسئولین برساند.
مواظب باش که پاک بمانی و صادق و شجاع.
دوستت
خدا نگه دار

با سلام و تشکر دوست عزیز
۱-شاید آنها هم بله.
۲-آنهاهم بله
۳-اینها ییکه من می بینم اصلا مسلمان نیستند که اذان را تشخیص بدهند.اگر هم تشخیص دهند دین را زیر سوال می برند و القصه : نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد .
۴-انشالله و با توکل بخدا و بکوری چشما همه اونا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد