اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

خودروی مگان اواخر تیرماه امسال به بازار می آید

بیش از 90 درصد فعالیتهای مربوط به فاز اول ارائه خدمات پس از فروش پارس خودرو به خریداران خودروی مگان در سراسر کشور آماده شده است.

محمدرضا دلجو مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت گسترش و خدمات پارس خودرو با بیان این مطلب افزود: با توجه به شرط شرکت رنو مبنی بر ایجاد شبکه خدمات پس از فروش مگان تا قبل از عرضه این خودرو به بازار، فاز اول این شبکه که شامل تجهیز 9 نمایندگی در سراسر کشور و دو تعمیرگاه مرکزی می باشد با بیش از 90 درصد پیشرفت، تا پایان خردادماه به اتمام می رسد.

وی اظهار داشت: هم اکنون تجهیزات، قطعات و ابزار مخصوص برای ارائه خدمات به خودروهای مگان وارد کشور و برای نمایندگی های مربوطه فرستاده شده است.

دلجو فاز بعدی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای مگان را ارتقاء این شبکه به 20 نمایندگی در سراسر کشور و تا دی ماه امسال اعلام و تصریح کرد: با توجه به عرضه تعداد محدودی خودروی مگان به بازار کشور در خصوص از ارائه خدمات پس از فروش نگرانی در سالجاری وجود ندارد.

مدیرعامل گسترش خدمات پارس خودرو با توجه به اینکه تیرماه سالجاری شاهد برنامه نهایی تولید مگان در پارس خودرو هستیم، از عرضه این خودرو در اواخر تیر امسال خبر داد.

وی با توجه به اینکه خودروی مگان دارای کیفیت بسیار بالایی در بخش های تکنولوژیکی خود می باشد، متذکر شد: در سال های قبل و با ورود خودروهای نسل جدید ماکسیما شاهد جهشی در برنامه های آموزشی ارائه خدمات پس از فروش بودیم و هم اکنون با ورود خودروی مگان به یک جهش بالاتر در این زمینه دست یافته ایم و به نظر کار سخت تری پیش رو داریم.

دلجو بیشترین آموزش های شبکه خدمات پس از فروش پارس خودرو برای خودروی مگان را در ترکیه که بزرگترین کارخانه تولیدکننده این خودرو در خاورمیانه است، اعلام کرد.

مدیرعامل گسترش خدمات پارس خودرو در پایان از آموزش دو نفر اساتید شرکت برای ادامه آموزش های مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش در کشور فرانسه خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز اول آموزش نمایندگی های ارائه خدمات پس از فروش مگان، از اساتید شرکت رنوپارس استفاده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد