اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تحویل خودرو به مشتریان ایران خودرو از تیرماه به روز می‌شود

براساس تمهیدات صورت گرفته و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و جلب رضایت آنان از تیرماه امسال تحویل خودرو به مشتریان در گروه صنعتی ایران خودرو به روز می‌شود.
  مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جمع نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو تحت پوشش دفتر منطقه‌ای تبریز با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر سه محصول ایران خودرو از جمله سمند 85، پژو 206 تیپ 3 و 5 و پارس ای ال ایکس با تاخیر تحویل روبرو است که این امر از تیرماه سال جاری مرتفع خواهد شد.
منوچهر منطقی دلایل عمده تاخیر تحویل خودروهای سمند 85 و پارس ال ای ایکس را تامین اجزایی جدیدی است که بر این خودروها به کار رفته، عنوان کرد.
وی افزود: متوسط روز انتظار تحویل خودرو به مشتریان از زمان پرداخت آخرین ودیعه براساس قراردادهای منعقد با مشتریان 45 روز می‌باشد که شرکت ایران خودرو این زمان انتظار را در بیشتر محصولات خود به 12 روز کاهش داده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: در آینده نزدیک پژو 206 فقط در دو تیپ 2 و 6 تولید می‌شود و تیپ‌های 3 و 5 بر روی 206 اس.دی‌ اعمال خواهد شد.
منطقی تاکید کرد: روش جدیدی تحویل خودرو به مشتریان که مستلزم چک کامل خودرو قبل از تحویل به مشتری است یکی از راهکارهای جدیدی است که اگر خوب اجرا شود منجر به افزایش رضایت مشتری می‌گردد.
برپایه این گزارش در ادامه عبدالله طالبی، رئیس کل دفتر منطقه‌ای تبریز گفت: براساس نظرسنجی انجام شده 76 درصد مشتریان این منطقه از خدمات پس از فروش ایران خودرو راضی هستند با این وجود هنوز نیازمند فعالیت بیشتر برای رسیدن به استانداردهای روز جهانی هستیم که روش جدید تحویل خودرو (PDS) یکی از این فعالیت‌ها می‌باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد