اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ایران خودرو باپنج محصول جدید درنمایشگاه مشهد حضور فعال دارد

به گزارش خبرنگارخبرخودرو، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ارایه تصویری توانمند از یک خودروساز معتبردر نمایشگاه بین المللی مشهد آخرین دستاوردهای خود را در طراحی و تولید انواع خودرو به نمایش می گذارد.
این نمایشگاه از شانزدهم مرداده ماه جاری به مدت 5 روز درمحل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و ایران خودرو در غرفه ای به مساحت چهار هزار مترمربع محصولات خود را به نمایش می گذارد شرکت ایران خودرو که بیشترین فضای این نمایشگاه را دراختیار گرفته است محصولات جدید خود از جمله خودروی سوزوکی مدل گراند ویتارا ، پژو 206 اس دی ، روآ و ال-90 به همراه خودروهای دیگری از جمله انواع خودروهای سفارشی ( آپشنال) سمند و تیپ های مختلف پژو 206 عرضه می کند.
همچنین خودروهای پلیس شامل سمند، پژو 206 و پژو 206 اس دی و مدل های محتلف خودروی سمند از جمله سمند با موتورملی نیز بخش دیگری از محصولاتی است که در غرفه ایران خودرو به نمایش گذاشته می شود.
براساس این گزارش محصولات ایران خودرو دیزل از جمله خودروی سواری بنز در این نمایشگاه عرضه می شود.
گروه صنعتی ایران خودرو در شرایطی در این نمایشگاه شرکت می کند که در سال گذشته نیز با درخشش قابل توجه در نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد به عنوان بهترین غرفه شناخته شد و لوح تقدیر دریافت کرد.
در این نمایشگاه سایر خودروسازان داخلی و شماری از نمایندگی های شرکت های خودروسازی خارجی حضور دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد