اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

چند خبر

۱-تویوتاهمچنان عنوان اول بیشترین رضایت مندی مشتریان دربازار آمریکا را دراختیار دارد.

بیبی سی به نقل از موسسه مشهور جی .دی.پاور که مشهورترین موسسه شناسائی رضایت مشتری ازانواع محصولات درآمریکاست خبرداد که در آخرین بررسیها تویوتا دارای کمترین مسئله ومشکل دربین خودروهاست.

این موسسه طی یک نظر سنجی از 50 هزار دارنده خودرو و با به دست آوردن میانگین227مورد بروزاشکال درهر100دستگاه خودرو به این نتیجه رسیده که سروصدای ناشی ازحرکت باد وصدای سوت ترمزها مهمترین مسئله ای است که مشتریان را می آزارد.

این موسسه درحالی لندروور انگلیسی را دارای بیشترین میزان بروز اشکالات می داند که در هر 100دستگاه آن 438اشکال به وجود آمده است.

دراین نظر سنجی که همگی از خودروهای تولید 2003 به این طرف تهیه شده ،تویوتا با 179مورد اشکال درهر 100خودرو رتبه اول رضایت مندی مشتریان را دراختیار دارد و بعد از آن هوندا با 194مورد،جاگواربا 210و ب ام و با 212مورد رتبه های بعدی رابه دست آورده اند.

درته جدول هم لندروور438مورد اشکال را درکارنامه دارد و بالاتر از آن هم ساب با 326مورد،سوزوکی با 318مورد وکیابا 310مورد به سمت میانه جدول نزدیک می شوند.

 

۲-آمریکا،جیلی را ردکرد، کمپانی خودرو ساز چینی که به تولید کننده خودروهای ارزان قیمت مشهور است حداقل تا سه سال دیگر ازنفوذ به بازار آمریکا بازماند.

سران کمپانی اوایل امسال 12دستگاه اتومبیل سدان بانام CKرا به همراه تیمی از مهندسان به آمریکا فرستادند تا شاید در پایان تست های ویژه مجوز صادرات به این کشور رابیابند اما خودروهای این کارخانه نتوانستند نمره قبولی از اداره سخت گیر استاندارد را به دست آورند وپ رونده صادرات فعلا مختومه شد.

مهندسان جیلی البته همچنان مشغول کار بر روی پروژه های بعدی هستند که قرار است درسال 2009به مرکزاستاندارد آمریکا ارسال شود.

البته سران جیلی معتقدند که همین حالا هم اتومبیل هایی ساخته اند که توان عبور از کنکور سخت آمریکاییها را داشته باشد اما ظاهرا آنها برای مدل ارزان قیمت CKبرنامه ریزی صادراتی به آمریکا انجام داده بودند وحالا هم نقشه ها برآب شده است.

آمریکایی ها مقررات سختی برای استانداردهای ایمنی و آلایندگی دارند و هر یک ازکمپانی ها که از این مرحله سخت عبورکنند آنگاه به بزرگترین بازار خودروی جهان راه پیداخواهند کرد.

آمریکایی هابه خصوص به تست تصادف اهمیت زیادی می دهند وامتیاز زیادی برای آن قائل هستند،همان آزمایش که چینی ها در آن ضعیف بوده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد