اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

کمری ازمرز 5میلیون گذشت

کمری مدل پرفروش کمپانی تویوتا ،از مرز پنج میلیون دستگاه گذشت.جمعه گذشته درخط تولیدی تویوتای آمریکای شمالی درایالت کنتاکی پنج میلیونمین دستگاه کمری تولید شد و به بازار رفت.

کمری از سال 1983آغاز به تولید کرد و در سال 1988در کنتاکی خط تولید آن در آمریکای شمالی افتتاح شد.کمری با طیف گستردهای در سراسر دنیا ارائه می شود و یکی ازمحبوب ترین خودروهای سدان متوسط است

نظرات 3 + ارسال نظر
سامان صفوی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ب.ظ

آقای نور افکن
سلام
اتفاقی با وب لاگ شما آشنا شدم.منم همین هدف شما را دنبال می کردم.ولی به دلیل گرفتاری ۱ کم سرد شدم. پیشنهاد میکنم به صورت مشترک با هم کار کنیم.
من ۳۵ سالم و در صنعت خودرو مشغولم.

با سلام آرزوی قبولی طاعات و عبادات
بنده حاضر به هرگونه همکاریدر این زمینه می باشم.
البته این وبلاگ تا حدودی جهت اطلاع رسانی به پرسنل یکی ازادارات کل (دستگاه دولتی) است لذا محدودیتهایی هم دارم.
noor8051@yahoo.com
از شما ممنونم
با آرزوی موفقیت

سامان صفوی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.ghatehsazan.blogfa.com

ببخشید حواسم نبود نصفه شد .راستی چرا ایمیل را مشخص نکردی

سامان صفوی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ق.ظ

جواب شما را ایمیل کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد