اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

ریو ساخت سایپا مجوز صادرات به همه کشورها دریافت کرد

مرتضی شفیعی معاون کیفیت سایپاگفت: طبق ممیزی سالانه گروه کیفیت شرکت کیا- هیوندای کره جنوبی، در سال 2006 خودروی ریو و خط تولید این خودرو در سایپا با کسب امتیاز بسیار خوب در بین محصولات و خطوط تولید 17 شرکت همکار شرکتهای کیا- هیوندای در کشورهای مختلف، رتبه دوم را کسب نمود.

وی افزود بر اساس توافقات انجام شده با شرکت کیا- هیوندای کسب امتیاز مذکور به معنای مجوز صادرات این محصول به کلیه کشورهای دنیا می باشد.

معاون کیفیت سایپا گفت: کیفیت ساخت بدنه، رنگ و مونتاژ محصول، عملکرد قسمتهای مختلف خودرو، فرایند تولید مطابق با استاندارد در سایپا، علت اصلی کسب رتبه دوم از سوی این شرکت بوده است.

مرتضی شفیعی با اشاره به اینکه گروه کیفیت شرکت کیا-هیوندای کره جنوبی هر ساله اقدام به ممیزی محصول و فرایند تولید در شرکتهای همکار خود در خارج کره (Overseas) می نمایدگفت: طبق استاندارد کیا- هیوندای این ممیزی در دو حوزه محصول و فرایند صورت می پذیرد و بر اساس آن مطابقت مشخصات ظاهری و عملکردی خودرو و نیز ویژگیهای فرایند تولید و سیستمهای کیفی مورد ارزیابی قرار می گیرد. خوشبختانه سایپا در اولین سال حضور خود در این ممیزی موفق به کسب امتیاز بسیار خوب شده است.

معاون کیفیت سایپا با اشاره به آغاز تولید ریو در سایپا از سال گذشته گفت این خودرو دارای استاندارد یورو III بوده و مجهز به موتور 1500 سی سی، 16 سوپاپ و سرعت 180 کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت 7/5 لیتر در صد کیلومتر در خارج شهر و 9/6 لیتر در سیکل ترکیبی است.

وی افزود فرمان هیدرولیک، سیستم ترمز دیسکی خنک شونده، تسمه ایمنی برای حفاظت سرنشینان و فرمان پذیری مناسب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، شتاب بالا، سیستم ضد سرقت، قفل کودک و شیشه بالابر برقی عقب و جلو از دیگر ویژگیهای این خودرو است. سیستم ضد سرقت ریو به نحوی عمل می کند که با کنترل و شناسایی سوئیچ اصلی خودرو، مانع روشن شدن خودرو توسط هر کلیدی به جز سوئیچ اصلی می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
عباد یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ http://tamiratchi.blogfa.com

سلام
اخبار جالب و جامعی در وبلاگت گنجاندی با ارزوی موفقیت
باز سر خواهم زد
اگه موافق باشی تبادل لینک داشته باشیم

با سلام
هم اکنون لینک شما را در وبلاگ قرار دادم.
از لط شما سپاسگذارم
با آرزوی سلامتی برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد