اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سمند با تجهیزات پیشرفته ایمنی

به منظور کسب سهم مناسب از بازارهای داخلی و خارجی مدلی جدیدی از سمند با تجهیزات پیشرفته ایمنی به زودی وارد بازار می شود.

دکتر منوچهر منطقی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب افزود: با تغییراتی در پلتفرم سمند، این خودرو استاندارد اروپایی ایمنی خودرو«ECE94» را از مراکز معتبر بین المللی اخذ کرد.

وی با اشاره به اینکه استاندارد اروپایی ایمنی خودرو یکی از استانداردهای اجباری در تصادفات از جلو است، اظهار داشت: سمند با تجهیزات پیشرفته به بسیاری از بازارهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر خواهد شد.

دکترمنطقی، مهمترین تجهیزات نصب شده برروی خودرو سمند را کیسه هوا، سیتم جدید فرمان تاشو و کمربندهای ایمنی مدرن عنوان کرد و افزود: نصب سیستم های ایمنی جدید باعث افزایش چشمگیر ضریب ایمنی خودرو سمند درسطح استاندارد های جهانی می شود.

وی گفت: پروژه تجهیز سمند به تجهیزات پیشرفته از خردادماه سال 84 در مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو کلید خورد و در حال حاضر 200 دستگاه از این خودرو آماده عرضه به بازارهای خارجی به خصوص کشور ترکیه است.

دکتر منطقی تاکید کرد: در بازارهای صادراتی، حفظ و توسعه بازار در گرو ایمنی خودرو و رعایت سلیقه مصرف کندگان است به همین دلیل کسب استاندارد(ECE94) به عنوان یکی از استانداردهای اجباری در تصادفات از جلو، برای سمند الزامی بود.

وی درزمینه طراحی کیسه هوا توسط مهندسان و کارشناسان ایران خودرو گفت: پروژه طراحی کیسه هوا و قطعات آن برای خودرو سمند، درکشور باتلاش منهدسان مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو شرکت ساپکو کمتر از هفت ماه به ثمر رسید.

وی در پایان یاد آورشد: دربازارهای صادراتی، خودرو های که مجهزبه تجهیزات پیشرفته ایمنی نباشند با استقبال کم مردم مواجه خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد