اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

حضور کمپانی ها در نمایشگاه پاریس – قسمت اول

نمایشگاه پاریس به زودی گشایش می یابد و بی شک میلیونها نفر در سراسر دنیا درانتظار افتتاح این نمایشگاه بزرگ و محبوب هستند.طبیعتا کمپانی ها هم برای روز آغازین که بیست و هشتم سپتامبر است لحظه شماری می کنند.امسال همه نامهای بزرگ خودروسازی دنیا در پاریس حاضر هستند و چند تایی هم برای اولین بار خود را به پاریس معرفی کرده اند.

به گزارش خبرنگارخبرخودرو ،در پاریس امسال دو کمپانی چینی جیانگ لینگ GREAT WALL"دیوار بزرگ "خودروهایشان را برای اولین بار در پاریس به نمایش می گذارند تا راه میانبر حضور در بازار اروپا را طی کنند.

برنامه حضور خودروسازان به این شرح است.

*آلفا رومئو

کمپانی ایتالیائی که در دهه 70اتومبیل های اسپرتی محبوب جوانان را تولید می کرد ،بازگشت موفقیت آمیزی به صحنه داشته است .آلفا رومئو کوپه با نام "8C" نگین آلفا رومئو در پاریس خواهد بود .از مدل "8C"قرار است 500دستگاه ساخته شود.این خودرو با بدنه کربنی بر روی شاسی مازراتی کوپه خواهر خوانده اش سوار است و با موتور 7/4لیتری 8سیلندر 450اسب بخار نیرو تولید می کند.8C حدود 200هزار دلار قیمت خواهد داشت و به صورت کانورتیبل "دونفره با سقف جمع شونده "ارائه می گردد.

*آئودی

ظاهرا دور دور سوپر اسپرت هاست.آئودی هم امسال قصد دارد با نمایش مدل R8توانایی هایش را در تولید اسپرت های پرقدرت نشان دهد.

R8یک کوپه موتور وسط قدرتمند است که به تعداد محدود 5هزار دستگاه تولید می شود .R8به احتمال فراوان تنها در اروپا و آمریکا به فروش خواهد رسید.جالب است که فروشندگان خودرو پس از طی مراحل گزینشی موفق 8Rخواهد شد و باید امکانات و فضای مناسب واستاندارد را برای نمایش و عرضه R8داشته باشند.

R8برروی شاسی لامبورگینی ساخته می شود که زیر مجموعه آئودی است و قرار است از ماههای پایانی 2006در آلمان تولید شود.

8R سه سال بعد از معرفی سوپر اسپرت مفهومی "لمان "که در فرانکفورت به نمایش درآمد به معرض دید عموم در میآید و حدود 150هزار دلار قیمت خواهد داشت که سریع ترین مدل درکلاس A3است.S3باموتور 2لیتری توربوی 4سیلندر 265اسب بخار نیرو تولیدمی کند و درعرض 7/5ثانیه ازصفر به سرعت صد کیلومتر برساعت می رسد.

*بنتلی

کمپانی انگلیسی تبار بنتلی که فعلا زیر مجموعه فولکس واگن است همچنان در ارائه مدلهای سوپر لوکس می کوشد .بنتلی مدل سدان آرنیج را با قدرت موتور بیشتر عرضه خواهد کرد.آرنیج جدید با 50اسب بخار بیشتر حدود 500اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد در حالیکه موتور هشت سیلندر 7/6لیتری آن تغییر چندانی ازنظر حجم نکرده است.

*ب.ام .و

نسل سوم کوپه های سری-3گل سرسبد سالن ب.ام .و خواهد بود.این کمپانی درارائه کوپه سری 3سعی کرده که تمام هنرمندی اش را نشان دهد واتومبیلی با تکنولوژی برتر نسبت به مدل سدان بسازد.

کوپه سری 3 باز هم از پلاستیک برای بدنه استفاده کرده است.کوپه 335هم شاهکار دیگری از ب ام و است.برای اولین بار موتور 5/3لیتری باهمراهی توربو شارژ دو گانه و تزریق مستقیم سوخت دراین مدل به کار گرفته شده و هیولائی واقعی ساخته شده است .

ب.ام .و همچنین مدل فیس لیفت X3را هم به نمایش می گذارد که با سپرهای جدید و تغییراتی در داخل اطالق همراه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد