اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تولید هرچه زودتر ال -90 به قطعه سازان کمک می کند

با آغاز تولید ال -90 وضعیت مالی قطعه سازان نیز بهبود می یابد و به این ترتیب آنان می توانند بدهی های خود به قطعه سازان را پرداخت کنند .

رضا پارسا ادامه داد : درحال حاضر عمده قطعه سازان به تکنولوژی لازم برای تولید لوگان دست یافته اند تنها باید شرایط تولید این خودرو در کشور مهیا شود .

وی اضافه کرد : باتولید ال -90 بازارهای صادراتی برروی قطعه سازان وخودروسازان گشوده می شود به این ترتیب می توان امیدوار بود که بحران های مالی خودروسازان نیز برطرف شود .

وی ادامه داد: شرایط به گونه ای است که قطعه سازان نگران آینده خودروسازان شده اند، به همین دلیل هردوگروه در حال رایزنی هستند تا به گونه ای مشکل برطرف شود .

این عضوءانجمن قطعه سازان اظهار داشت : اگر لوگان وارد بازار شود به طور حتم بر میزان فروش خودروسازان نیز افزوده و به این ترتیب بحران های مالی آنها هم برطرف می شود .

وی به کمک های دولت به خودروسازان نیز اشاره کرد وگفت : قردادی مانند ال-90 به اوضاع سیاسی کشور نیز وابسته است .از همین روی مسئولین دولتی باید جوی را فراهم آورند تا سرمایه گذاری در کشور امنیت داشته باشد و خارجی ها با ریسک کمتری برای حضور در بازار ایران همراه باشند.

رضا پارسا تصریح کرد :در این شرایط خودروسازان جهانی جسارت پیدا می کنند تا وارد بازار ایران شوند و برمیزان سرمایه گذاری های خود بیفزایند .اگر چنین شرایطی مهیا شود قطعه سازان نیز فرصت کار بیشتری پیدا می کنند .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد