اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

احداث شهرک قطعه سازی در استان قزوین

به گزارش ستاد خبری ایران خودرو ، شرکت ایران خودرو با هدف تمرکززدایی فعالیت های خود در زمینه تولید قطعات یدکی به زودی در شهر تاکستان واقع در استان قزوین شهرک قطعه سازی ایجاد می کندب.

این شهرک دارای مساحتی به میزان 800هکتار مترمربع می باشد که در آن تمامی واحدهای تولید کننده قطعه که زیر نظر ایران خودرو فعالیت می کنند، مستقر می شوند.

کیانوش پور مجیب معاون مرکز مهندسی ایران خودرو اظهار داشت: شرکت ساپکو در زمینه استقرار شرکت های مهم قطعه سازی در این شهرک نقش محوری دارد و اولویت استقرار با شرکت هایی است که نقش کلیدی در تولید قطعات یدکی محصولات ایران خودرو دارند.

وی ادامه داد: کارخانه تولید مخازن گاز سی ان جی با استفاده از مدرنترین تجهیزات در این شهرک صنعتی ساخته می شود.

معاون مرکز مهندسی ایران خودرو اظهار داشت : در آینده نزدیک همایشی با همکاری استانداری قزوین و سایر دست اندرکاران شرکت های سازنده قطعات یدکی برگزار می شود تا هماهنگی لازم برای استقرار شرکت های مورد نطر صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم از سوی استانداری قزوین برای اعطای وام به صورت ریالی و ارزی برای شرکت های قطعه سازی در این شهرک در نظر گرفته شده است.

پورمجیب با اشاره به وجود خط راه آهن در این شهرک گفت : یکی از مزیت های این شهرک در این است که تمامی تولیدات این شرکت ها با استفاده از این خط به سایت اصلی شرکت ایران خودرو منتقل خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد