اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

چند خبر از L90


1- رنو – پارس به جای ال–90 ، "داچیا" را به نمایش گذاشت
یکی از مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرخودرو ، از شرکت های خودروساز خواست تا برای شعور و فهم مردم بزرگ و متمدن ایرانی اسلامی بیش از پیش احترام قائل باشند .
وی با اشاره به خودرو داچیا که توسط شرکت رنو – پارس در جایگاه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز به عنوان خودرو ال-90 (تندر) به نمایش گذاشته شده بود اظهار داشت: بیشتر بازدید کنندگان از تفاوت این خودرو با نمونه مشابه ساخت پارس خودرو اظهار شگفتی نموده و ما در پیگیری این موضوع به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه شرکت رنو-پارس به جای خودرو ال-90 یک دستگاه خودرو داچیا را به ایران خودرو تحویل داده است و با حذف آرم آن به عنوان خودرو ال-90 ساخت ایران به نمایش درآمده است.
وی در ادامه افزود: مسئولان شرکت ایران خودرو به ما گفته اند خط تولید ال-90 در این شرکت هنوز راه اندازی نشده است از همین رو باید پاسخی برای پرسش های بازدیدکنندگان پیدا می کردیم.متاسفانه عملکرد شرکت رنو-پارس بی احترامی به شعور مردم ایران بوده و امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتارهای ناپسندی نباشیم

2-تست خودرو تندر (ال - 90) ساخت سایپا
-محسن شاطرزاده معاون تولید وزیر صنایع معادن در جریان بازدید از خطوط تولید سایپا و پارس خودرو (عضوگروه سایپا ) با روند تولید و دستاوردهای این گروه آشنا شد.
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، شاطرزاده در این بازدید از سالنهای مختلف وخطوط تولید ،مونتاژ بدنه و سالن رنگ خودروها از جمله خودرو ال-90 سایپا دیدن کرد.
وی پس از بازدید ازخطوط تولید ( ال - 90سایپا ) در پارس خودرو گفت : توسعه و پیشرفت صنعتی وتکنولوژی به واقع کلمه در این خطوط تولید وجود دارد.
معاون وزیر صنایع ومعادن تلاش و انگیزه کارگران ،مهندسان و مدیران این شرکت برای رسیدن به تولید بیشتر و محصول بهتر قدردانی کرد و گفت : توجه ویژه به صادرات و تولید خودرو با برند داخلی می تواند موفقیت های این شرکت را بیشتر کند.
در جریان این بازدید معاون وزیر صنایع و معادن خودروی تندر(ال - 90سایپا)پیش از موعد مقرر با احداث سالنهای جدید متصل بهم و نصب دستگاههای جدید و بکارگیری 34 دستگاه ربات راه اندازی شده است .
این خطوط تولید استانداردهای100 گانه رنو فرانسه را نیز کسب کرده است. سایپا طبق برنامه ریزی ها امسال دوهزار دستگاه تندر 90 تولید می کند و سال آینده در صورت تامین قطعات تولید 90 هزار دستگاه را برنامه ریزی کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد