اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پراید به سیستم ضد سرقت مجهز می شود

محمد سعید فلاحی معاون مهندسی سایپا گفت: با همکاری نیروی انتظامی ضریب ایمنی برای خودروها و لوازم جانبی آنها و همچنین قابلیت کشف هویت مالک اصلی خودروهای ساخت سایپا به میزان بسیار زیادی بالا خواهد رفت .

وی با اشاره به جلسات مشترک ماهانه و منظم سایپا و پلیس گفت : بر اساس تصمیمات این جلسات خودرو پراید به سیستم جدید ضد سرقت (Immobilizer)مجهز خواهد شد.

این سیستم هم اکنون در خودروهای زانتیا و ریو نصب می شود . معاونت مهندسی سایپا گفت : سیستم ضد سرقت ، روشن شدن خودرو را فقط با سوئیچ مخصوص آن خودرو امکان پذیر می کند و خودرو با هیچ سوئیچ با وسیله دیگری روشن نخواهد شد.

مهندس فلاحی استفاده از فناوری های جدید برای افزایش ایمنی قفل خودروهای ساخت سایپا و نصب محافظهای مخصوص لینکهای قفل در را یاد آور شد و گفت: برای اولین بار در ایران سایپا با حک کردن کد شناسایی بر روی تعداد زیادی از قطعات و مجموعه های اصلی خودرو ،امکان تغییر و دستکاری کدهای مالکیت خودروهای ساخت سایپا را به میزان چشمگیری کاهش می دهد .

وی با اشاره به پیشگامی سایپا برای افزایش ایمنی خودروهای خود گفت : همه محصولات سایپا دارای ایمنی و استانداردهای لازم برای آسایش سرنشین هستند اما بهبود مستمر این شاخصا از اولویت های اصلی سایپا می باشد که در این راستا پروژه های نصب تجهیزات ایمنی از جمله ABS و غیره نیز در برنامه های آتی سایپا قراردارد.

معاونت مهندسی سایپا گفت :سایپا بواسطه تولید محصولات با کیفیت و ایمنی بالا ، مصرف سوخت و آلایندگی اندک ،قیمت و خدمات پس از فروش مناسب ،هم اکنون توانسته به بزرگترین خودروساز ایران و خاورمیانه تبدیل شود و با ایجاد خطوط تولید در کشورهای مختلف حضور خود را در بازارهای جهانی توسعه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد