اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

سایپا در هشت کشور جهان کارخانه خودروسازی ایجاد می کند

مهندس احمد قلعه بانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در دوازدهمین همایش گفتگوی مستقیم مدیران سایپا با مشتریان در اصفهان گفت: سایپا در آینده گفتگوی مستقیم بامشتریان راتداوم خواهد داد چرا که دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم و پاسخگویی به آنها موجب رشد سالانه سی درصدی تولید و افزایش رضایتمندی مشتریان به 70 درصد و کسب 54 درصد سهم بازار سواری ایران شده است .

در دوازدهمین همایش گفتگوی مستقیم مدیران سایپا با مشتریان در اصفهان چند صد تن ازمشتریان ،مدیر عامل امداد خودرو سایپا ،رایان سایپا و برخی معاونان سایپا و شرکتهای زیر مجموعه سایپا از جمله مگا موتور ،سازه گستر و زامیاد و برخی مقامات محلی اصفهان حضور داشتند .

مهندس قلعه بانی در ادامه با اشاره به عرصه محصولات جدید گروه سایپا شامل C5، مگان و ال 90در سال جاری گفت : سایپا امسال با تولید بیش از 500 هزار دستگاه خودرو،رکورد جدیدی در صنعت کشور ثبت خواهد کرد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ،با اشاره به تایید تمام مراحل طراحی و ساخت خطوط تولید خودرو تندر 90 سایپا توسط شرکت رنو فرانسه گفت: تندر 90سایپا در خطوط تولید کاملا جدید و رباتیک تولید می شود و خطوط رنگ و بدنه و مونتاژ متصل بهم این خودرو در سایپا موجب افزایش کیفیت آن خواهد شد.

مهندس قلعه بانی به ایجاد خط تولید سایپا 141در ونزوئلا به ظرفیت سالانه 15 هزار دستگاه اشاره کرد و گفت: بزودی خط تولید پراید در سه مدل و ظرفیت سالانه 15 هزار دستگاه در سوریه افتتاح می شود .

وی تنوع محصول ،تولید خودرو با برند سایپا و احداث خطوط تولید در خارج را راهبرد اصلی سایپا در آینده عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی ها ،در 10 سال آینده این شرکت با افزایش تعداد کارخانه خود در خارج به 8 کارخانه ،در هشت کشور جهان محصول با برند سایپا تولید خواهد کرد.

مهندس قلعه بانی افزود: افزایش صادرات خودرو از جمله تندر 90 سایپا ، انواع پراید و سایپا 141 از دیگر برنامه های این شرکت در آینده است .

وی به برنامه ویژه سایپا برای تولید اولین خودروکاملا ایرانی در کشور اشاره کرد و گفت: بر این اساس محصول S81با برندسایپا مراحل مقدماتی طراحی را طی و تاییدهای مختلف ایران و اروپا را دریافت کرده است و پس از انجام آزمایشهای گوناگون ، در سال 87 در مدلهای مختلف به بازار داخل و خارج عرضه می شود .

مدیر عامل گروه سایپا گفت محصول 81 S و نیو پراید و سایپا 141 از جمله خودروهایی است که سایپا در خارج کشور تولید خواهد کرد .

در دوازدهمین همایش گفتگوی مستقیم مدیران سایپا و مشتریان در اصفهان مشتریان ضمن قدردانی از پاسخگویی مدیران این شرکت گفتند: برگزاری چنین نشستهایی نشان دهنده اطمینان مدیران سایپا به کیفیت محصول و خدمات پس از فروش خودو اعتقاد آنها به مشتری مداری است .آنها رشد فروش سایپا و افزایش رضایتمندی مشتریان را ناشنی از توجه مدیران این شرکت به نظرات مردم و تلاش برای رفع کاستی ها دانستند و گفتند شجاعت حضور در جمع مشتریان از ویژگیهای یک میریت پویا است.در این همایش به تمام سئوالات و انتقادات و شکایات مشتریان رسیدگی و دستورات لازم برای جلب رضایت مشتریان صادر شد.

مدیران سایپا از سال 82 با فراخوان عمومی از طریق صدا و سیمای مراکز استانها و درج آگهی در روزنامه محلی ، همایش گفتگوی مستقیم با مشتریان را برگزار کرده اند.

نشست مستقیم مدیران قبلا در استانهای آذربایجان شرقی ،گیلان ،فارس ،یزد، مازندران ،سمنان ،کرمان،کرمانشاه ،خراسان رضوی (دو بار ) و همدان نیز برگزار شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد