اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نمایشگاه بین‌المللی قطعات ومجموعه‌های خودرو 4 بهمن افتتاح می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو 4 بهمن ماه با حضور طهماسبی وزیر صنایع و معادن و تنی چند از مسئولین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، دبیرخانه نمایشگاه با اشاره به اینکه تعداد 400 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند اضافه کرد: از این تعداد 45 شرکت خارجی هستند که از کشورهای هند، تایلند، کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، سنگاپور و چین حضور دارند و نمایندگان آنها در این نمایشگاه شرکت کرده و مابقی از خارج ایران می‌آیند.

در این نمایشگاه 12 گروه قطعه‌سازی مانند ریخته‌گری و آهنگری، متالوژی پرس شارپ، برق و الکترونیک نیرو محرکه، لاستیک و قطعات شیمیایی، تری، قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق، قطعات، قطعات عمومی، پمپها، فیلترها، قفلها و کیت‌های گازسوز شیشه، چراغ، آئینه بالابر، شرکت‌های قالب‌ساز فیکسچر، ماشین‌سازی و ماشین کاری، طراحی مهندسی ، خدمات مهندسی، بازرسی کیفیت و استاندارد و ... می‌توانند در این نمایشگاه آخرین فناوری‌ها و تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

فضای تخصیص یافته به نمایشگاه 15 هزار متر مربع است و در حدود 3 ماه و نیم قبل مجوز برگزاری این نمایشگه از سوی سازمان توسعه و تجارت صادر شد.

همچنین این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای تولید‌کنندگان، صنعتگران، صادر‌کنندگان، بازرگانان و موسسات مالی و اعتباری، بانکها و شرکتهای بیمه به منظور بازاریابی و تبادل اطلاعات و آشنایی با فناوری‌های جدید صنعت قطعه‌سازی خودرو در جهان است.

گفتنی است اولین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو چهارم بهمن ماه افتتاح شده و تا 7 بهمن ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید می‌توانند از ساعت 10 صبح الی 17 بعد از ظهر به محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.


نظرات 1 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد