اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پراید بیشترین تقاضا را دریافت کرد

در بین چندین مدل خودرو که کمیته طرح جمع آوری خودروهای فرسوده برای جایگزینی با خودروهای فرسوده در سطح کشور معرفی کرده است، پراید با دریافت حدود 105 هزار تقاضا تاکنون بیشترین متقاضی را داشته است .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، کم مصرف بودن ،کیفیت مناسب ،خدمات پس از فروش گسترده و تعمیر و نگهداری ارزان، علت اصلی تمایل 105 هزار از هموطنان مالک خودروهای فرسوده برای جایگزینی خودرو خود با پراید است.

تاکنون حدود 30 هزار خودروی فرسوده جایگزین شده که حدود 18 هزار از آنها را سایپا با خودروی پراید و نیسان دو گانه سوز جایگزین کرده است .

با توجه به ظرفیت سازی در سایپا در صورت معرفی بانکها و مراکز اسقاط ،این شرکت می تواند روزانه 800 تا 1200 دستگاه خودروی نو دو گانه سوز را جایگزین خودروهای فرسوده نماید.

شرکت سایپا تاکنون حدود 64 هزار نفر از مالکان خودروهای فرسوده را به بانکها معرفی کرده است که بانکها از این تعداد پرونده 40 هزار نفر را به مراکز اسقاط ارسال و از این تعداد 18 هزار نفر موفق به طی مراحل مختلف و دریافت چک شده اند .

به علت کندی روند کار جایگزینی خودروهای فرسوده هم اکنون حدود 12هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز در پارکینگهای سایپا آماده تحویل به مشتریان طرح خودروهای فرسوده است که در صورت تامین اعتبار و معرفی بانکها و مراکز اسقاط سایپا حدود 115هزار خودروی فرسوده را در سال جاری با خودروهای نو جایگزین می کند.

سایپا با توجه به برنامه ریزی دقیق و آمادگی خود خودروی جایگزین حدود 95درصد افراد معرفی شده از بانکها را در همان روز تحویل مشتری می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد