اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

دومین نمایشگاه خودرو و نیرو محرکه کرمان

دومین نمایشگاه خودرو و نیروی محرکه کرمان با حضور رئوفی نژاد استاندار کرمان گشایش یافت .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، در این نمایشگاه که در فضای حدود 4000 متر مربع می باشد ، 20 شرکت خودروساز و صنایع مرتبط حضور یافته اند که سایپا با 1200 متر مربع فضا بزرگترین غرفه را بخود اختصاص داده است.

طوسی مقدم مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کرمان گفت :هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه خودرو در استان کرمان این است که مردم این منطقه مانندسایر هموطنان مقایسه محصولات مختلف را از نزدیک داشته و همچنین با خودروسازان و مسئولان این صنعت بتوانند ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از خودروسازان در این نمایشگاه از شرکت سایپا به علت اهتمام به نمایشگاه های استانی تشکر کرد و این شرکت را به لحاظ کمیت ،تنوع ،کیفیت و مشتری مداری نمونه و الگویی در خودروسازی کشور خواند و افزود : انصافا در سال های اخیر پیشرفتهای صنعت خودرو موجب مباهات کشور می باشد و در این میان سهم شرکت سایپا بیشتر بوده اند که حضور آنها در این نمایشگاه دلیلی دیگر به فرهنگ مشتری مداری در این شرکت است.

همچنین استاندار کرمان طی سخنانی کوتاه گفت :ما در حال برنامه ریزی هستیم تا این نمایشگاه در سال آینده در فضای بهتر و در وسعت 200 هکتار برگزار کنیم تا ابهت صنعت خودرو بیشتر نمایانده شود.

رئوفی نژاد افزود : پس از تهران ،شهر بم به عنوان دومین قطب خودروسازی مطرح خواهد شد و در آینده ای نزدیک از این قطب خبرهای زیادی خواهیم داشت.

لازم به ذکر است مسئولان گروه ایران خودرو در اعتراض نسبت به اختصاص فضای بیشتر به شرکت سایپا از سوی نمایشگاه بین المللی کرمان از حضور در غرفه خود سر باز زدند و تنها شرکت ایران خودرودیزل در این نمایشگاه حضور دارد.

این نمایشگاه از تاریخ 18 تا 24 بهمن برقرار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد