اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تنها مشکل خودروسازان ،تامین مخزن خودروهای گاز سوز است

احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان کشور تنها مشکل خودروسازان را تامین مخزن خودروهای گاز سوز دانست.

وی گفت:تولید مخزن گازهایCNG در تمام کشورها و از جمله کشور ما با محدودیت رو به رو است .

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص عدم تحقق تبصره 13 قانون بودجه سال 85، اظهار داشت : در صورت تامین مخزن ،خودروسازان کشور توان و ظرفیت لازم برای تولید خودروهای گاز سوز را دارند.

دبیر انجمن خودروسازان کشور خاطر نشان کرد : ضمن این که بنا، بر این بوده ،که در 6 ماه نخست سال جاری مخازن توسط سازمان بهینه سازی مصرف سوخت تامین شود و در 6 ماهه دوم سال کارخانه های خودروسازی این مخازن را تامین کنند.

نعمت بخش با بیان این که وزارت صنایع از راه اندازی چند کارخانه تولید مخزن گازهای CNG در سالهای آینده خبر داده است ،افزود : به نظر می رسد برنامه دولت برای تولید خودروهای گاز سوز در سال آینده محقق شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگار ما که آیا ظرفیت و توان کارخانجات داخلی برای اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده کافی است ، گفت : کارخانجات ما توانایی و ظرفیت تولید هر نوع خودرو از جمله سواری ، وانت ، اتوبوس ، کامیون و ... را دارند.

دبیر انجمن خودروسازان کشور تاکید کرد : این امر بستگی به تعداد خودرویی دارد که قرار است از ناوگان حمل و نقل کشور خارج شود.

وی گفت : خودروسازان کشور می توانند با اضافه کاری و طولانی کردن شیفت های کاری تعداد خودروی لازم را تولید نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش ما که در صورت عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی توسط خودروسازان ، هدف اصلی طرح خروج خودروهای فرسوده که کاهش مصرف انرژی فسیلی است دست نیافتنی خواهد شد اظهار داشت : بر اساس مصوبه دولت تا پایان سال 88 خودروهای داخلی باید از استاندارد یورو 2 و خودروهایی که از سال 85 تولید می شوند از استاندارد یورو 3 برخوردار باشند ، بنابراین چنین موضوعی منتفی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد