اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

امکان ساخت 95 درصد موتور ال نود در داخل کشور وجود دارد

واد نجم الدین مدیر عامل شرکت مگاموتور گفت: با توجه به توانا یی های موجود درشرکت مگاموتور ،امکان ساخت 95 درصد موتور ال نود در داخل کشور وجود دارد.

وی اظهار داشت : به علت حجم تولید بالای خودرو لوگان در ایران که حدود 300هزار دستگاه در سال پیش بینی شده و تولید و مونتاژ قطعات و مجموعه های آن اقتصادی است.

وی با بیان این که با توجه به دانش فنی موجود در کشور این قطعات به راحتی در کشور قابلیت تولید دارند، افزود:مگا موتور سابقه خوبی در ساخت قوای محرکه دارد به طوری که هم اکنون بیش از 95درصد قوای محرکه پراید و نیسان نیز توسط مگاموتور ساخت داخل شده است .

نجم الدین درخصوص تاثیر پروژه ال نود در آینده خودروسازی کشور گفت: پروژه ال نود در آینده خودروسازی کشور و به خصوص بخش قطعه سازی می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد.

وی افزود :جذب سرمایه گذاری خارجی در داخل کشور ،تامین هزینه های سنگین مورد نیاز جهت طراحی و توسعه خودروهای جدید با توجه به دستیابی به پلت فرم مشترک و دستیابی به دانش فنی روز از مزایای اجرای ال نود برای صنعت خودروسازی کشوراست.

مدیر عامل مگاموتور اظهار داشت :همچنین توسعه و ارتقای دانش مدیریت خودروسازی کشور ، تقویت همکاری مشترک بین قطعه سازان و خودروسازان داخلی و خارجی و اتصال به شبکه جهانی توزیع شرکت خودروسازی رنو-نیسان از جمله مزایای ال نود است .

وی گفت : ایجاد زمینه مناسب جهت ارتقای سطح کیفی و کمی قطعه سازی کشور ، کمک به جهانی شدن صنعت خودرو ی کشور و افزایش میزان اطمینان و اعتماد مشتریان داخلی نیز از دیگر مزایای این پروژه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد