اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

صادرات 20 درصدی تندر 90 قطعی است

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از استقبال مردم در پیش فروش خودروی تندر 90 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس قلعه بانی در مراسم افتتاح نمادین طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با حضور سردار ذاکر،معاون راهنمایی و رانندگی و دکتر دهقانی،معاون اورژانس کشور برگزار شد،اظهار داشت:بر اساس اهداف برنامه 5 ساله این شرکت،توانستیم بر خلاف انتظارها به رشد6 درصدی سود سالانه و رشد 5درصدی رضایت مشتریان دست یابیم.

وی درخصوص وضعیت پیش فروش خودروی تندر90 اعلام کرد: تاکنون بیش از 80 درصد تقاضاها برای مدل E2 این خودرو بوده است اما پیش فروش ها همچنان ادامه دارد و واگذاری ها در سال 86 صورت خواهد گرفت.

وی در مورد افزایش قیمت احتمالی این خودرو در زمان واگذاری اظهار نظری نکرد و صادرات 20 درصد از انواع تولیدات این خودرو را در دوره های 3 و 6 ماهه، بر اساس تعهدات رنو و وجود شبکه های فروش این شرکت قطعی دانست.

قلعه بانی از تولید زانتیا و سایپا 132 همزمان با تولید تندر90 در سال 86 به عنوان برنامه های سال آینده این خودروسازی خبر دادو گفت: دو خودروی جدید از اردیبهشت ماه و تندر90 در فروردین ماه به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش قیمت خودروهای این شرکت خاطر نشان کرد:افزایش قیمت پراید به دلیل افزایش بیمه این خودرو بوده که امسال به صورت کامل ارائه شده است.خودروی زانتیا افزایش قیمتی نداشته اما قیمت ریو به علت به صرفه نبودن افزایش داشته است.البته عمده هدف ما این است قیمت خودروهای با تیراژ بالای خود را که مصرف کنندگان بیشتری دارد، به رغم افزایش قیمت مواد اولیه ثابت نگاه داریم.

مهندس یوسف الهی شکیب،معاون خدمات پس از فروش سایپا نیز در خصوص نحوه ارائه خدمات تندر 90 اعلام کرد:درصورت توافق، خدمات پس از فروش این خودرو که در هر دو شرکت خودروساز تولید می شود،به صورت مشترک انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد