اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

پدیده جدید هیوندای

اینطور که پیداست هیوندای سخت در تلاش است تا در بازار خودروهای لوکس آمریکای شمالی نفوذ بیشتری پیدا کند .

 هیوندای برای نفود هر چه بیشتر در آمریکا مدل جدیدش یعنی جنسیس(GENSIS)رادر نمایشگاه نیویورک به معرض دید عموم قرار داده و اعلام کرده که این خودروی زیبا را در سال 2008به بازار خواهد فرستاد.

به همین منظور هیوندای حتی با شبکه های تلویزیونی آمریکایی هم وارد مذاکره شده تا در ماه آوریل تبلیغات وسیعی را برای معرفی مدل جدید آغاز کند.

هدف هیوندای از این کار رقابت با آلمانی های پر طرفدار یعنی مرسدس بنز و بی ام و است و به همین منظور سرگرم ساختن فیلم های ویژه ای برای جنسیس است.

هیوندای تکنولوژی و کیفیت بالای مدل جدیدش را در کنار قیمت ارزانتر نسبت به رقبای آلمانی و ژاپنی سر لوحه تبلیغاتش قرار داده و انتظار دارد که سریعابه موفقیت دست پیدا کند. هیوندای جنسیس در حالی با قیمت کمتر از 30 هزار دلار عرضه می شود که امکاناتی چون بلوتوث ،رادیو ماهواره ای HD،سیستم ناوبری ،صندلی گرم و خنک شونده ،استارت دکمه ای و کرویز کنترل را به مشتری ارائه می دهد .

علاوه بر این مدل جدید هیوندای با امکانات کافی برای ایمنی سرنشینان از جمله ترمز ضد قفل ABS،ایر بک های جانبی و عقب و سیستم پایداری فعال عرضه خواهد شد.هیوندای از حالا برای سال آینده سرگرم آموزش های لازم نمایندگی های ارائه خدمات در آمریکا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد