اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تداوم روند سودآوری پارس خودرو

بازار و سهامداران همیشه بهترین واکنش را به تغییر و تحولات مدیریتی یک شرکت نشان می دهند. زمانی که سهامداران یک شرکت تغییرات مدیریتی ( مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ) شرکت را مثبت ارزیابی کنند ، واکنش منطقی آنها حفظ سهام و حتی افزایش سهامهای خود می باشد و اگر ارزیابی مثبتی نداشته باشند به سرعت واکنش نشان می دهند.

در مورد پارس خودرو ، واکنش اولیه بازار و سهامداران به ترکیب هیات مدیره جدید ، دیدگاهها و کارنامه گذشته و تجربه فراوان آنها نشان می دهد که همچنان به آینده سهام و ارزش سهام در روند سودآوری پارس خودرو امیدوارند و دستاوردهایی همچون تداوم سودآوری در سه سال پیاپی ، بالاترین رشد سودآوری سهام در بین خودروسازان و افزایش سرمایه 110 درصدی پارس خودرو را برای این شرکت به همراه داشته است.

این قائم مقام سایپا که عضویت موظف هیات مدیره پارس خودرو را نیز عهده دار شده ، سهامداران پارس خودرو و دیگر فعالان بورس اطمینان حاصل کردند که موفقیت های فوق در سطح وسیع تر و میزان بالاتر تداوم و ارزش سهام آن شرکت با توجه بهره مندی از توانمندی و پیشرفیت های تولیدی و مالی سایپا افزایش خواهد یافت.

کاهش عرضه و افزایش تقاضا برای خرید سهام پارس خودرو در 2 روز پایانی هفته موید این حکایت می باشد.پیش بینی می شود این روند در آینده تداوم بیشتری یابد.

پرس و جوی خبرنگاران از سهامداران و دست اندرکاران خرید و فروش سهام نشان می دهد که آنها داوری و قضاوت خود از سهام پارس خودرو را با توجه به تغییرات مدیریتی مثبت ارزیابی کردند و چگونگی مدیریت مالی و سهام این شرکت در این ارزیابی مثبت تاثیر فراوان داشته و خواهد داشت.

با توجه به اینکه یکی از اعضای موظف هیات مدیره پارس خودرو ، جمشید ایمانی ، قائم مقام مالی و اقتصادی گروه سایپا می باشد ، سهامداران اطمینان خواهند یافت که امورات مالی ، سودآوری و افزایش ارزش سهام و سود سهام پارس خودرو همچون سایپا در آینده نیز با موفقیت همراه خواهد بود چرا که بازار و سهامداران عملکرد مالی و اقتصادی سایپا در بورس و میزان سودآوری و … سایپا را سالهاست که تجربه کرده اند و از جمله این موفقیت ها ، مبدل شدن سایپا به شرکت اول صنعتی بورس ، سودآورترین شرکت ایران طی 3 سال گذشته ، داشتن بالاترین عملکرد سود در تاریخ بورس کشور و ارتقای جایگاه آن به شرکت اول صنعتی ایران در بین 100 کشور برتر ، از لحاظ سودآوری از دستاوردهای مالی ، اقتصادی سایپا در 5 سال گذشته است که جمشید ایمانی قائم مقام مالی اقتصادی این شرکت در موفقیت های فوق سهم به سزایی داشته است.

ایمانی که تاکنون به واسطه عضویت پارس خودرو در گروه سایپا ، امورات مالی پارس خودرو را نیز مدیریت کرده ؛ برنامه ریزی برای تولید بیش از 200 هزار دستگاه خودرو ، افزایش سرمایه به 120 میلیارد تومان و پیش بینی سود 100 میلیارد تومانی از دیگر علل اطمینان سهامداران به آینده پارس خودرو می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد