اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

گروه سایپا طی دو سال نه مدل خودروی جدید تولید می کند

سیزدهمین همایش گفتگوی مستقیم گروه خودروسازی سایپا با مردم در ارومیه برگزار شد .

قلعه بانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به همراه سایر مدیران گروه پیش از شرکت در همایش از نمایندگی های شرکت سایپا در شهر ارومیه بازدید و مشکلات مشتریان در نمایندگیها را از نزدیک بررسی کردند .

قلعه بانی سپس با حضور در همایش در جمع مشتریان گفت :فعالیت اصلی گروه سایپا توجه به مشتری است زیرا اگر مشتری نباشد ما قادر به تولید محصول نخواهیم بود و گفتگوی مستقیم با مشتریان هم در این راستا می باشد .

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا متشکل از 86 شرکت سال گذشته با توجه 530 هزار خودرو و کسب 52 درصد از سهم بازار خودروی سواری ایران ضمن فراتر رفتن از اهداف برنامه 5 ساله خود به عنوان اولین خودروساز کشور مطرح شد.این در حالی است که در سال 80 سایپا تنها 30 درصد سهم بازار را در اختیار داشت .

قلعه بانی گفت :از ابتدای سال 86 برنامه پنج ساله دوم گروه سایپا تحت عنوان سمند 90 به اجرا در آمد که در این برنامه تمرکز بر تنوع و کیفیت محصول خواهد بود.

وی در باره محصولات جدید گروه سایپا گفت: تولید دو مدل خودروی مگان ،سه مدل تندر 90 ،طراحی و تولید دو محصول جدید بر روی پلت فرم تندر 90 ،عرضه خودروی ملی سایپا با عنوان S81 تا سال 87 و عرضه خودروی C 4در سال 87 که 50 درصد تولید آن از طریق شبکه جهانی سیتروئن فرانسه صادر خواهد شد ،از محصولات جدید این شرکت می باشد.

مدیر عامل گروه سایپا صادرات را یکی دیگر از موفقیت های سایپا بر شمرد و گفت: تاکنون 50 هزار دستگاه خودروی صبا به کشور سوریه صادر شده است که این مقدار را از نظر تعداد و حجم صادرات بی نظیر است .وی افزود با افتتاح خط تولید در سوریه ،سهم قابل توجهی از بازار سوریه را بدست می آوریم .همچنین تولید خودروسایپا 141 در سایت ونزوئلا نیز در حال انجام است و تا سال 90 در 5 کشور خط تولید ایجاد خواهیم کرد.

قلعه بانی در خصوص قیمت محصولات سایپا گفت :علیرغم افزایش قیمت مواد اولیه و سایر عوامل تولید د رچند سال گذشته ،سایپا قیمت محصولات خودرا با افزایش بهره وری،مدیریت صحیح و کاهش هزینه های سربار ثابت نگه داشته است .وی افزایش جزئی قیمت محصولات را ناشی از افزایش هزینه بیمه و شماره گذاری دانست .

پوستین دوز مدیر عامل امداد خودرو سایپا هم هنگام پاسخ به مشتریان گفت:امداد خودرو حدود 800 هزار مشترک امدادی دارد و خدمات کارت طلایی به زانتیاو ماکسیما ارائه می دهد .

وی گفت:شرکت امداد خودوربعد از موفقیت د رامداد نوروزی ،طرح ارائه خدمات در سالروز ارتحال امام (ره)و امداد سفرهای تابستانی را در دست اجرا دارد . در این همایش موسوی مدیر عامل سایپا یدک ،عموزاده (مدیرفروش) مدنی (مدیر عامل سازه گستر سایپا) ،پوستین دوز (مدیر عامل امداد خودروی سایپا )و معاونان تولید و کیفیت سایپا ،مگاموتور و مدیران فروش رایان سایپا و زامیاد پس از شنیدن موارد مطروحه از سوی مشتریان به رفع مشکلات و با ارائه توضیحات پرداختند .

مشتریان نیز در پایان از گفتگوی مستقیم مسئولان سایپا با مشتریان ابراز رضایت کرده و این شیوه را درکسب جایگاه کنونی سایپا و تداوم موفقیتهای آن بسیار موثر دانستند .مسئولان سایپا بیش از این در 12 استان د رگفتگوی مستقیم با مشتریان از نزدیک مشکلات آنان را رسیدگی و برطرف کرده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد