اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

کامیون سایپا دیزل با کیفیت ترین محصول تجاری کشور شد

،بر اساس آخرین آمار کامیون ولوو ساخت سایپا دیزل و اتوبوس ولوو B7 اف.ام۹ ساخت رانیران با کیفیت‌ترین محصولات تجاری ساخت داخل شناخته شدند.
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،از میان کامیون‌های تولید شده در ایران، دو کامیون آمیکو 1929 سیو ماز در وضعیت کیفیت بحرانی قرار دارند که در سه ماه پایانی سال گذشته با نمرات منفی 238 و منفی 290 در محدوده غیر قابل قبول قرار گرفتند.

البته کامیون ولوو FM9، بنز اکتروس، ولوو FH12 بنز اکسور و میدلام رنو نیز بالاترین کیفیت ساخت داخل را با نمرات منفی 25، منفی 25.3، منفی25.3، منفی25.4 و منفی 25.8 در اختیار دارند. این در حالی است که کامیون ولوو FH12 دارای ساخت داخل بالا و شرکت سایپا دیزل به دنبال صادرات این محصول است.

در مکان بعدی کیفیت کامیون نیز ولوو NH12کامیون کشنده ایویکو و کامیونت ایسوزو با نمرات منفی 26، منفی 37 و منفی 39 در وضعیت خیلی خوب قرار دارند.

بر اساس آخرین آمارهای شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران، در سه ماهه پایانی سال گذشته اتوبوس ولووبی۷ و اسکانیا با نمرات منفی 57 و منفی 57.7 باکیفیت‌ترین اتوبوس‌های ساخت داخل شناخته شدند. جالب آن که ساخت داخل اتوبوس‌های ولوو در ایران نیز بالای 50 درصد است؛ اما اتوبوس‌های ساخت ایران خودرو دیزل بر اساس این آمار چندان با کیفیت نیستند؛ به گونه‌ای که اتوبوس بنز شهری و O457 سیصدوسی و پنج دارای نمرات منفی 127 و منفی 128 هستند.

بر این اساس، اتوبوس زرین خودرو نیز با امتیاز منفی 166بی کیفیت‌ترین اتوبوس داخلی شناخته شد.


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ

خوشحالم که میبینم وضعیت خودروسازان مادر در حال بهبود است.از سایت شما هم بسیار لذت بردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد