اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تمایل فیات به خریداری جگوار و استون مارتین

فیات کمپانی موفق خودورسازی ایتالیا در یکی دو سال اخیر مذاکراتی با فورد داشته که محتوای آن به شرایط خرید کمپانی های زیر مجموعه فورد در اروپا یعنی جگوار و لندرور می پردازد.

 

به گزارش خبرخودرو ، سرجیو مارچیونه مدیر کل فیات اوایل امسال خبر داده بود که به زودی شرکت تحت امرش شریک جدیدی پیدا خواهد کرد و حال به نظر می آید که جگوار و لندرور انگلیسی های با سابقه واصیل می توانند شرکای آتی فیات باشند.

البته آنچنان که از اخبار بر می آید فیات تا حدی نگران اعتبار و درجه فعلی اش است و ممکن است اضافه شدن این مجموعه همراه با ضررهایی برای آنها باشد .

مارچیونه در گفت و گویی با روزنامه "لارپوبلیکا" اعلام کرده که فیات قصد دارد با دو سه برند جدید در بازار جهانی حضور قوی تری از خود نشان دهد.

بعضی از کارشناسان حوزه صنعت خودرو معتقدند که فیات می تواند از اعتبار جگوار و لندرورخصوصا در بازار آمریکا استفاده زیادی ببرد و حتی با کمک نمایندگی های فروش فعال این دو کمپانی در آمریکا راه ورود انبوه آلفارمئو را به بازار آمریکا هموارتر سازد.

نکته جالب اینجاست که د رمطبوعات اروپا خبر تمایل رنو برای خرید استون مارتین و جگوار هم شنیده شد اما روز دوشنبه کارلوس گون شایعه مذاکره با سران فورد را کاملا تکذیب کرد.

ظاهرافعالیت های فعلی رنو و نیسان در بخش خودروهای لوکس برای سران این دو کمپانی کافی به نظر می رسد و نیازی به توسعه آن نمی بینند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد