اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال سایپا برگزار شد

در این مراسم با حضور مدیر عامل ، برخی اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت سایپا و شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و سرمربی ، مربیان ، بازیکنان ، سرپرست و دیگر دست اندر کاران تیم فوتبال سایپا بمناسبت قهرمانی تیم در ششمین دوره جام باشگاههای فوتبال برتر کشور در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علی دایی در این مراسم از حمایتها و مساعدتهای مدیر عامل گروه سایپا و اعضای هیات مدیره این شرکت و همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا از تیم فوتبال قدردانی کرد .

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای گروه سایپا در زمینه های مختلف گفت این موفقیتها مرهون کار گروهی هماهنگ ومسنجم در این شرکت و در راس آن مهندس قلعه بانی است .

علی دایی ابراز امیدواری کرد با حمایتهای مدیریت سایپا ، تیم فوتبال این شرکت ، در جام باشگاههای آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشد . مهندس احمد قلعه بانی مدیر عامل گروه سایپا هم در سخنانی گفت تیم فوتبال سایپا باید نام ایران را در عرصه فوتبال آسیا پر آوازه تر نماید. وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی در زمین فوتبال گفت تیم فوتبال سایپا باید بجز کسب عنوان قهرمانی ، عنوان قهرمان اخلاق را نیز بدست آورد .

مدیر عامل گروه سایپا به دیدگاه مثبت و اطمینان بخش مردم به سایپا اشاره کرد و گفت تلفیق اصول قهرمانی با پهلوانی و رعایت اخلاق ورزشی موجب خواهد شد که نام و آوازه و موفقیتهای تیم و تک تک بازیکنان در اذهان عمومی باقی بماند. مهندس قلعه بانی افزود کار گروهی و نگرش سیستمی ، اخلاق حرفه ای و تفکر علمی زیر بنای موفقیت در همه عرصه های بخصوص کار دسته جمعی است و فوتبال سایپا هم از آن جهت قهرمان شد که این سه عامل را مد نظر داشت .

وی با اشاره به اجرای برنامه 5 ساله دوم سایپا موسوم به سمت 90 گفت با اجرای این برنامه موفقیتهای گروه سایپا در عرصه های تولید ، خدمات ، صادرات ، مسئولیت اجتماعی و ورزش تداوم خواهد یافت و درعرصه بین المللی توان رقابتی آن با شرکتهای معتبر خارجی مضاعف خواهد شد .

در ادامه این مراسم بازیکنان تیم فوتبال سایپا به پاس قدر دانی از حمایتهای مهندس قلعه بانی ، به وی پیراهن شماره یک تیم را اهدا کردند که نشان دهنده رتبه اول سایپا در همه زمینه ها ( تولید ، سهم بازار ، سود آوری ، صادرات و کیفیت ) و بویژه فوتبال می باشد .مدیر عامل گروه سایپا هم لباس کار با آرم سایپا را به علی دایی سرمربی و لوح تقدیر به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سایپا اهدا نمود . در پایان اعضای تیم از خطوط مختلف تولید بازدید کردند که به شدت مورد استقبال کارگران سایپا قرار گرفتند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد