اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تجهیزات جهت تولید تندر90 دوگانه سوز فراهم شده است

مهرداد بذر پاش مدیر عامل پارس خودرو در مراسم آغاز عملیات ساخت دومین سالن بزرگ رنگ این شرکت با نام جهش گفت: هم اکنون ظرفیت رنگ در پارس خودرو 150 هزار دستگاه در سال است که با راه اندازی سالن رنگ 2 ، این ظرفیت به سالانه 300 هزار دستگاه می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر عامل پارس خودرو گفت : نام جهش از این جهت برای این سالن انتخاب شده است که با بهره برداری از ان جهش بزرگی در تیراژ تولید و کیفیت رنگ محصولات پارس خودرو ایجاد خواهد شد.

بگفته مدیر عامل پارس خودرو ، با راه اندازی این سالن رنگ ، تولید خودرو این شرکت بویژه تندر 90 و مگان با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر صورت می گیرد ضمن اینکه با کاهش هزینه ها ، سودآوری شرکت و ارزش سهام ان افزایش خواهد یافت .

بذرپاش گفت: سالن رنگ جدید براساس سیستم واتر بن احداث می شود که فاقد آلودگی زیست محیطی بوده و جدیدترین فناوری دنیا برای ساخت آن بکار گرفته می شود .

بگفته مدیر عامل پارس خودرو ، سالن رنگ جدید شامل 9 خط رنگ متالیک ، سه خط سالید ، سه خط آستر و سه خط کلیر می باشد که در مدت 22 ماه بطور کامل به بهر برداری میرسد.

بذر پاش گفت: با راه اندازی جایگاه سوختگیری گاز CNG در پارس خودرو، تولید انبوه پراید و سایپا 141 دوگانه سوز در این شرکت آغاز شده و تجهیزات مطابق استاندارد رنو فرانسه هم جهت تولید تندر90 دوگانه سوز فراهم گردیده است .

وی افزود : مقدمات دوگانه سوز کردن محصولات گروه نیسان شامل ماکسیما ، پیکاپ و رونیز هم فراهم شده است که با اجرای این طرح تمام محصولات پارس خودرو دوگانه سوز خواهد شد .

مدیر عامل پارس خودرو در پایان گفت: افزایش ارزش سهام و رشد تولید و فروش و اجرای طرحهای با توجیه اقتصادی بالا سبب شده است که سهام پارس خودرو در بورس با استقبال زیادی روبرو شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد