اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

یک‌ پژو و سه‌ حریق‌

پژویی‌ در کرمان‌ برای سومین‌ بار طعمه‌ حریق‌ شد‌.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو به نقل از واحد مرکزی خبر ، راننده‌ این‌ خودرو پژو ‌405‌ مدل‌ ‌84‌ گفت‌:‌ آتش‌ سوزی‌ خودروی‌ وی‌ پس‌ از فراخوان‌ ایران‌ خودرو برای‌ تعویض‌ برخی‌ قطعات‌ و رفع مشکل‌ خودروست‌‌.

نظرات 1 + ارسال نظر
نژاد شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ

با سلام
آیا اگر در چین و یا ژاپن اگر خودرو ها اینچنین پی در پی آتش میگرفتند سیستم قضایی و دولت ساکت می نشست مگر نه اینکه مسول و یا وزیر وقت را محاکمه و به سزای بی لیاقتی خود نمی رساندند
چرا سیستم صحیح انتخاب و خریداری نشده ؟ کی و از کجا خرید شده؟ آیا سازندگان صاحب نام را به لیست خرید خود اضافه کرده اند و یا آنها را اصلا به بازی راه نداده اند
چرا سیستم ها را از کسانی که اصلا در میست جهانی سازندکان EMS نیستند خریدازی کرده اند ؟ه کسی و یا کسانی در این بازی با جان مردم شرکت داشته اند و الان کجایند؟
مسول گروه برق و گروه موتوری و تحقیقات موتوری وقت شرکتهای خودرو ساز کجایند که این آبرو ریزی فنی و صنعتی و بازرگانی را که الان گریبانگیر دولت محترم شده را ببیند؟
اگر یک ژاپنی جای آنها بود حتما کار دیگری میکرد نه اینکه
پست های مدیریتی را یکی پس از دیگری فتح میکرد چرا؟
تا کی میخواهیم هزینه بی لیاقتی برخی از مدیران شفارشی جامعه را از کیسه مردم بپردازیم؟
جا دارد سازمان بازرسی با انتخاب کارشناسان خبره هر فن موضوعات را ریشه یابی و بر اساس مقتضیات با برخی موارد همانند برخورد با اشرار عمل نماید تا ریشه هر کسی که ادعای مدیریت دارد ولی علم آنرا ندارد خشکانده شود چون اموال و جان مسلمانان را نباید بدست اشرار مدیریتی سپرد.
با احترام ( بیشتر به درد دل میماند نه نظریه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد