اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

قطعه سازان نیز باید به این فرآیند بپیوندند

مدیر عامل شرکت شایان کاو در خصوص جهانی شدن صنعت قطعه سازی گفت :اگر بخواهیم خودروی ما جهانی شود ما قطعه سازان نیز باید به این فرآیند بپیوندیم. در بخش مربوط به ما که قفلهای ماشین را تولید می کنیم تولیدکنندگان به سرعت خود را با استاندارهای جهانی همسو و هماهنگ می کنند .

ایرانمنش در گفت و گو با خبرنگار خبرخودرو ، گفت : اگر روحیه همکاری و کار تیمی در بین قطعه سازان قوی شود بهترین خروجی را خواهد داشت . چون هر کدام در یک کار متخصص می شوند و به این ترتیب سرعت تولید بالا رفته و قیمتها کاهش می یابد و مجموعه را حتی از نظر قیمت با دنیا قابل رقابت می کند و کیفیت نیز افزایش می یابد .

وی در ادامه گفت :عمده ترین خریداران قطعات شرکت ما شرکت سایپا و ایران خودرو هستند .هرخودرو سازی استاندارد مربوط به خود را دارد مثلا سایپا با استاندارد کیا موتورز قطعات را بررسی می کند و اگر تایید شد اجازه حمل داده می شود.

وی افزود : کیفیت قطعات ما کیفیت قطعات خودرو سازهاست و ppm ما نیز زیر استاندارد جهانی می باشد .

ایرانمنش در خصوص قطعات وارداتی گفت : قطعات وارداتی بخصوص قطعات چینی که ارزان قیمت نیز هستند کیفیت پایینی دارند و معمولا درایران حداقل در بخش قفل اتومبیل قطعات چینی کمتر استفاده می شود ولی یک مخاطره و تهدید بزرگ وجود دارد که به علت ارزانی قیمت قطعات چینی گاهی توسط عده ای مورد استفاده قرار گیرند .

وی در پایان گفت :شرکت ما قفلهای خودروهای پراید ، سمند و پیکان وانت را تولید می کند و به دلیل اینکه قفل قطعه فوق ایمنی خودرو می باشد پس لازم است محصولی با کیفیت بالا مورد استفاده قرار گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد