اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

دستگاه های CNG خانگی تحولی بزرگ در کاهش مصرف بنزین

مدیرعامل شرکت تکنوتار: دستگاه های CNG خانگی تحولی بزرگ در کاهش مصرف بنزین است
شبکه اطلاع رسانی خودرو و صنعت "شاخص نیوز" : مدیرعامل شرکت تکنوتاربا بیان این مطلب که حضور دستگاه های CNG خانگی در چرخه سوخت تحولی عظیم در کاهش مصرف بنزین به عنوان یک سوخت گرانقیمت را در بر خواهد داشت گفت: با وصل دستگاه های CNG خانگی در حدود 12 ساعت بیش از 4 خودرو را سوخت گیری می شود.
مهندس سید مهدی یحیی زاده در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی خودرو و صنعت خاطرنشان کرد: تمام مسایل ایمنی در این دستگاه ها رعایت شده و نگهداری آن همانند یک اجاق گاز خانگی است.
وی گفت: شرکت تکنوتار در جهت حمایت از رویکردها ها و سیاست های دولت در بسط و گسترش سوخت CNG شرکت تکنوتار اقدام به تولید دستگاه CNG خانگی کرده است که این مساله موجب تقویت تولید کالاهای داخلی در مقابل کالاهای وارداتی شده است.
مدیرعامل این شرکت از دستگاه های توزیع گاز CNG سوز، تلمبه های بدون نیاز به سکو و تلمبه های سیار برای سوخت گیری هواپیما و همچنین تلمبه های دو منظوره به عنوان دیگر محصولات شرکت تکنوتار یادکرد.
مهندس یحیی زاده تاکید کرد: متاسفانه واردات انواع تلمبه های توزیع سوخت چینی بازار داخل را تحت تاثیر قرار داده و این تلمبه های بی کیفیت در آینده نزدیک برای جایگاه داران ایجاد مشکل خواهد کرد. وی گفت هم اکنون : بیش از 90 درصد " پزها" تلمبه های توزیع سوخت تولید داخلی هستند.
مدیرعامل شرکت تکنوتار همچنین بیان کرد: مقادیری از محصولات ایرانی هم اکنون به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای همسایه صادر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد