اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

نصب موتور کم مصرف TU5 بر روی خودرو 405 و سمند

موتور کم مصرف TU5 در آینده نزدیک بر روی خودرو405 و خانواده سمند به صورت آپشن با هدف کاهش مصرف سوخت به میزان 25 تا 30 درصد نصب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، منطقی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:موتور کم مصرفTU5 که در حال حاضر برروی خودرو های 206 و 206 اس دی نصب می شود که با مصرف سوخت کمتر از شش لیتر که در گام نخست برروی سمندهای صادراتی این موتور نصب وبه بازار ترکیه عرضه شد .

وی در خصوص دوگانه سوز کردن محصولات ایران خودرو اظهار داشت: از چهار سال پیش ایران خودرو در یک حرکت گسترده به منظور استفاده بهینه از مصرف سوخت برنامه دو گانه سوز کردن خودرو های را آغاز و با جدیت این کار را ادامه خواهد داد.

منطقی گفت : از اول مرداد ماه امسال به غیر از خودروهای با مصرف زیر شش لیتر سایر محصولات این شرکت به صورت دوگانه سوز عرضه شده اند، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهارداشت : طراحی موتور پایه گاز سوز در قالب موتور ملی که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاد، نیز حرکت برجسته دیگری از سوی ایران خودرو در راستای تامین الزامات کاهش مصرف سوخت به شمار می رود.

وی تاکید کرد: ایران خودرو در مورد استانداردهای اجباری آلایندگی سازمان حفاظت از محیط زیست تعیین شده همواره پیشگام بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد