اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

تقدیر وزیر امور خارجه از افزایش ساخت داخل خودروهای سایپا

وزیر امور خارجه و معاونان و سفرای ایران در خارج از کشور از غرفه گروه سایپا بازدید کردند. به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، در جریان این بازدید مهندس قلعه بانی درباره دستاوردها و محصولات و ویژگی های تولیدات گروه سایپا به هیات بازدید کننده توضیحاتی ارایه داد.

همچنین مدیر عامل گروه سایپا در رابطه با سیاستهای گروه خودرو سازی سایپا در راستای برنامه های دولت گفت: این گروه بزرگ صنعتی افزایش اشتغال مولد ، افزایش ساخت داخل قطعات و تمرکز بر روی تولید خودروهای کم مصرف را هدف اصلی خود قرار داده است.

ضمن این بازدید وزیر امور خارجه در مورد ساخت داخل خودروهای ریو سوالاتی پرسیدند که قلعه بانی در توضیح گفت : بیش از 30درصد ساخت این خودرو در داخل انجام می شود که به زودی به بیش از 50 درصد افزایش می یابد و برنامه این شرکت برای ساخت بیش از 80 درصد داخلی این خودرو تبیین شده است.

وزیر امور خارجه منوچهر متکی با استقبال از اینکه سیاست سایپا در افزایش تولید داخلی و کاهش وابستگی به خارج است ، گفت: با توجه به توانمندی مهندسان ایرانی ، سایپا می تواندبرنامه های خود را برای افزایش ساخت داخلی خودروهای به سرعت پیش ببرد.

در ادامه منوچهر متکی درباره خودروی زانتیا فیس لیفت و سایپا 132 توضیحاتی خواستند که قلعه بانی گفت : در این دو خودرو تغییراتی توسط مهندسان گروه سایپا صورت گرفته است و طراحی شده است که به زودی به بازار عرضه می شوند.

در ادامه متکی و معاونان و سفرای ایران در خار از کشور از شرکت های زیر مجموعه گروه سایپا از جمله پارس خودرو بازدید به عمل آوردند .

سایپا با در اختیار داشتن 5 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی بزرگترین غرفه پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات مشهد را در اختیار دارد.

این نمایشگاه از 28 مرداد تا 2 شهریور از ساعت 5 الی 23 آماده بازدید عموم می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد