اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

اخبار خودرو

خودرو-سیستمهای الکتریکی

بازدید رایگان وی‍ژه کاهش مصرف سوخت

سازمان خدمات پس از فروش سایپا( سایپا یدک ) به مناسبت بزرگداشت هفته دولت طرح ویژه کاهش مصرف سوخت را در کلیه نمایندگی های مجاز خود در سراسر کشور به اجرا در می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، این طرح که از تاریخ 1/6/86 لغایت 8/6/86 در بیش از 500 نمایندگی مجاز سازمان خدمات پس از فروش سایپا به اجرا در می آید شامل بازدید از سیستم سوخت رسانی ، سیستم برق موتور و تنظیم موتور با دستگاه عیب یاب ( ویژه خودروهای انژکتوری ) می باشد.

در این طرح که ضمن انجام بازدید رایگان و تعمیرات مربوطه در صورت تعویض قطعات شمع ، وایر ، صافی بنزین و فیلتر هوا 50 درصد تخفیف در قیمت قطعه احتساب خواهد شد.

مهندس حسن عموزاده ، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا در مورد هدف انجام این طرح گفت :با توجه به سیاست های دولت خدمتگزار و در جهت حفاظت از سرمایه های ملی و برنامه های گسترده در حال انجام دولت محترم ، این طرح را به مناسبت هفته دولت شروع نموده ایم و برآنیم که با انجام اینگونه طرح ها هموطنان عزیزمان را در جهت استفاده بهینه از سوخت سهمیه بندی شده همراهی نمائیم.

وی با اشاره به کم مصرف بودن خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا گفت : در این راستا دوره های آموزشی را طراحی نموده ایم که در آن طریقه استفاده بهینه در جهت کاهش مصرف سوخت خودرو را به هموطنان عزیزمان آموزش دهیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد